מחמוד ג’אבר ממכבי חיפה מחוזר באירופה. המאמן החדש של ספרטק מוסקבה, דיאן סטנקוביץ’ שאימן בעבר את הכוכב האדום והודח על ידי הירוקים בפלייאוף הצ’מפיונס, מעוניין בקשר האלופה לפי דיווח בתקשורת הרוסית.

ספרטק הכריזה על מינויו של סטנקוביץ’ לעונה הבאה ביום חמישי ולפי הדיווחים הסרבי רצה לראות את ג’אבר כבר בפרנצווארוש אותה הוא מאמן כיום, אבל זה לא הגיע לכדי משא ומתן. כעת כשסטנקוביץ’ היה בספרטק, הוא מאוד מחבב את ג’אבר לפי מה שטוענים ברוסיה, שם נכתב: “ג’אבר יכול להפוך לשחקן משמעותי בספרטק”.

בתקשורת הרוסית אף טוענים שג’אבר עשוי למצוא את עצמו בסופו של דבר גם בקרסנודאר, כאשר מאמן הקבוצה לשעבר ולאדן איביץ’ (שכזכור אימן גם במכבי תל אביב), גילה בו עניין, אך לא יותר מכך. בנוסף, רובין קאזאן הגישה הצעה רשמית למכבי חיפה כדי לרכוש את השחקן, אך ג’אבר היה זה שסירב במטרה לחכות להצעה מקבוצה אטרקטיבית יותר.

“בקיץ הקרוב, יכול מאוד להיות שג’אבר ישחק ברוסיה, יש לו ביקוש”, אמר גורם לתקשורת הרוסית. השחקן בן ה-24 רשם 39 הופעות העונה אצל הירוקים בכל המסגרות, כבש שער אחד והוסיף שלושה בישולים. החוזה שלו אצל המועדון הצפוני מסתיים בקיץ 2027.

שינו זוארץ: " רוצים לקדם כדורגל מאחד"
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה