העתיד של צ’אבי בברצלונה שוב מתהפך. המאמן הודיע בחודש ינואר אחרי ההפסד לוויאריאל כי הוא יעזוב את הקבוצה ב-30 ביוני וב-25.4 הודיעו במועדון כי הגיעו להסכמה הדדית שהוא יישאר לעוד עונה, אך היום (חמישי) מדווחים בספרד כי העתיד של קשר העבר האגדי בקטלוניה לא מובטח בכלל. 

הסיבה היא בגלל שקיים כעס בהנהלה על צ’אבי אחרי דבריו במסיבת העיתונאים אמש. המאמן אמר: “האוהדים חייבים להבין שהמצב שלנו השתנה, הוא מאוד מסובך ויהיה קשה להתמודד כלכלית עם ריאל. הסיטואציה לא דומה לאיך שהייתה לפני 25 שנים, אז המאמן יכול היה להגיד בדיוק את מי הוא רוצה”.,

ז’ואן לאפורטה וההנהלה כועסים על צ’אבי בעקבות כך ובספרד מדווחים כי הנשיא לא נסע עם הקבוצה למשחק החוץ מול אלמריה ב-22:30 בעקבות המתיחות עם המאמן, כשזה מתקשר לדיווחים ב-’Onze’ הספרדי על התקררות ביחסים בין צ’אבי לנשיא המועדון בתקופה האחרונה. 

בדיווח נוסף בספרד נכתב כי בכירים במועדון לוחצים על לאפורטה לקבל החלטה לגבי צ'אבי, לאחר שהמילים של המאמן אתמול במסיבת העיתונאים לא נשמעו טוב בכלל. בנוסף נכתב כי גם בסביבתו של צ'אבי מבקשים ממנו לא להמשיך במועדון בשנה הבאה. האם המאמן בסוף יעזוב כמו שהודיע בינואר?

המציא פנדל: שופטי המסך מנעו מבוכה גדולה
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה