אייאקס נמצאת בעיצומה של עונה לא פשוטה מבחינתה. הקבוצה הודחה מהליגה האירופית, לא תשחק בעונה הבאה בליגת האלופות ונמצאת במרחק של לא פחות מ-28 נקודות מהפסגה בהולנד. הקבוצה רוצה להחלים מהתקופה הקשה שעברה עליה וחושבת על צ’אבי החל מהעונה הבאה.

המאמן הנוכחי של אייאקס, ג’ון ואנט סחיפ, הכריז לאחרונה שייפרד בסיום העונה אחרי שהגיע למועדון באוקטובר האחרון. החל מהעונה הבאה יכהן ואנט סחיפ כמנהל הטכני של המועדון, בהתאם לחוזהו.

בעקבות המצב ובשל הרצון של הקבוצה לחזור לטופ של הכדורגל ההולנדי, ב’ספורט’ הקטלוני סימנו שאייאקס סימנה את מאמן ברצלונה שהודיע שיעזוב בסיום העונה. מועדון הפאר מהולנד מחפש מאמן עם הפרמטרים של צ’אבי, אך בשלב הזה רק בחנו את העניינים עם מקורביו ולא נעשתה פנייה ישירה אליו.

במועדון מאמסטרדם מעריכים את הניסיון של צ’אבי גם כשחקן, כאשר אוהבים את העובדה שהוא משלב צעירים רבים במועדון. גם לאייאקס יש לא מעט צעירים בסגל וזו הסיבה שהם שוקלים בחיוב את מינוי צ’אבי, כשמעל הכל מעריכים את הפרופיל שלו כמי שדוגל בהחזקת כדור.

יחד עם זאת, חשוב לזכור שהתכנון המקורי של צ’אבי היה לקחת שנת שבתון, ובנוסף גם האפשרות שימשיך לאמן את ברצלונה עדיין לא נשללת לחלוטין למרות שהוא מרבה להזכיר שהחלטתו סופית בכל הזדמנות. במועדון הקטלוני עדיין מקווים שצ’אבי ישנה את דעתו ולמשחקים מול פ.ס.ז’ יש חשיבות גבוהה בכך. 

אייאקס שכבר הייתה בשלבים מסוימים העונה קרובה מאוד לקו האדום נמצאת במקום החמישי בליגה ואפשר לומר שהתייצבה, אבל היא כמובן עדיין רחוקה מאוד מהתוצאות שאותן רצתה להשיג העונה.

צ'אבי (האתר הרשמי של ברצלונה)צ'אבי (האתר הרשמי של ברצלונה)

בתוך כך, ב’מארקה’ טוענים שפדרי ופרנקי דה יונג שמחלימים בימים אלו מפציעה לא צפויים להיות כשירים בזמן למפגש הראשון בין ברצלונה לפ.ס.ז’ ברבע גמר ליגת האלופות, כאשר עדיין אין תאריך משוער לחזרתם לפעילות. לפני הפגרה דווקא דובר על כך שההולנדי כן יהיה כשיר, אבל בשלב הזה עדיין לא ידוע אם יתאושש בזמן כדי לחזור ל-11. 

טופ 5 לה ליגה: רודרי-גול מראה מה יש לו
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה