לואיס רוביאלס ממשיך להסתבך. בספרד עדיין לא שכחו את הנשיקה שכפה על ג’ני הרמוסו אחרי הזכייה של נבחרת הנשים במונדיאל, מה שהוביל את פיפ"א להטיל עליו עונש הרחקה של שלוש שנים מעיסוק בכדורגל – והנה כבר פרשה חדשה מרחפת סביב נשיא ההתאחדות הספרדית לשעבר.

שוטרים פשטו אתמול (רביעי) על משרדי ההתאחדות הספרדית כחלק מחקירה בחשד לשחיתות של החוזים בינה לבין ערב הסעודית בכל הנוגע להעברת הסופרקופה מספרד. מסמכים הוחרמו, חשודים נעצרו ובוצעו חיפושים ביעדים רבים, כולל בביתו של רוביאלס בגרנאדה.

למעשה, באותו זמן – וגם עכשיו – רוביאלס שוהה מחוץ לספרד וברגע שינחת במדינה, אם בכלל, הוא ייעצר כחלק מהחקירה. לדבריו, הוא נמצא ברפובליקה הדומיניקנית שאין לה הסכם הסגרה עם ספרד. בתגובה משם טען רוביאלס: “אני מופתע ממה שקרה, לא עשיתי שום דבר רע ואענה על כל השאלות. אחזור לספרד מתי שאני צריך לחזור”. במדינה דווח שהוא אמור לשוב אליה ב-6 באפריל.

בינתיים, בתקשורת הספרדית חשפו פרטים נוספים מהתפוצצות הפרשה שמסעירה את המדינה. 20 שוטרים וסוכנים של היורופול חיפשו במשרדי ההתאחדות, לשם חזרו החוקרים גם מספר שעות לאחר שהגיעו לשם בבוקר אתמול. אף אחד בהתאחדות לא ציפה להתפתחויות האחרונות ושניים מחבריה שמקורבים לרוביאלס היו בין העצורים.

בספרד דווח גם שרוביאלס נמצא ברפובליקה הדומיניקנית כי יש לו שם עסקים. חוסה מריה אולמו, עיתונאי חוקר מהעיתון הספרדי, ‘אל מונדו קונפידנסיאל’, טען: “רוביאלס יעשה הכל כדי לחמוק מהחוק". אסטבן אוראיסטיאטה, עיתונאי חוקר מ’אל מונדו’, אמר: “הממשלה משכה את כל הסיפור מתוך כבוד לרוביאלס, הם ידעו על הסקנדלים ולא עשו כלום. פיקה קיבל 24 מיליון אירו".

כידוע, בלם העבר של ברצלונה עזר לתווך בין ההתאחדות הספרדית לסעודים עוד בזמן שהיה שחקן פעיל וזה הסכום, על פי הדיווחים, שהוא קיבל על כך. למעשה, אחד החוזים שנבדקים בחשד לאי סדרים הוא זה שנחתם עם חברת קוסמוס שבבעלות פיקה. אגב, בדומה לרוביאלס, גם בלם העבר לא נמצא בספרד בימים אלה, אלא בלונדון. השאלה היא האם הוא ייחקר כשיחזור לספרד.

הצגה: בארסה מפרקת את אתלטיקו בבית שלה
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה