העונש יומתק? הפועל רהט, הקבוצה מליגה ג' שקיבלה קנס כספי בגובה 75,000 שקלים מבית הדין המשמעתי בשבוע שעבר, העבירה ערער באמצעות עו"ד איל יפה, בתקווה שהעונש שניתן לה יופחת משמעותית מהקנס לסכום מקובל ונהוג של אלפי שקלים בלבד. "העונש שהוטל אינו בבחינת ברירת קנס, אלא בשיקול דעת ביה"ד המשמעתי שבכל הכבוד חרג מאוד מהנהוג", נכתב בערער שהועבר.

עו"ד איל יפה, ב"כ של הפועל רהט, העביר בערער תשעה מקרים ובהם הקבוצות, מליגת העל ועד הליגות הנמוכות, נקנסו בסכומים שונים, אלא שהלקט שהוגש מוכיח עד כמה הקנס שהוטל על הקבוצה (75,000 שקלים) חורג מאות אחוזים מהראוי במקרה של פיצוץ משחק. הסכום הגבוה שהוצג היה 30,000 שקלים מדיון בתאריך 10 בינואר 2024, בין בני סכנין לריינה מליגת העל.

"לקבוצה ברור שעקב עקרון האחריות השילוחית, הזוכה לכותרות לצד ביקורת, חלה עליה אחריות על התנהלות אוהדיה ואולם העונש שהושת על הקבוצה חריג ביותר, ככל הידוע תקדימי בחומרתו, אינו הולם את העובדות, אינו הולם את רף הפסיקה, רחוק מאוד מהמקובל ונהוג בביה"ד המשמעתי ומעל לכל פרושו גזר דין של סגירת המועדון על בוגריו, כולל מחלקת הנוער", הודגש בערער.

עוד נכתב בערער כי הקבוצה הוקמה בשנת 1986, שיחקה במרוצת השנים בליגות ב' ו-ג' ושחקניה הם ברובם בני המקום, שתקציבו מלכתחילה דל (הקצבה שנתית של 18,000 שקלים בלבד לעונה). המערערת, הפועל רהט, לא זוכה לתקצוב מהעירייה, שכן גם היא נמצאת בקשיים כלכליים, הרי שהוצמד לה חשב מלווה. "תהא זו הורדה לטמיון של פעילות ספורט וחינוך חשובה וזריקת עשרות רבות של צעירים לרחוב", נכתב בסיכומו של דבר.

מסי ונבחרת ארגנטינה משיקים חולצה חדשה!
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה