אירוע חמור במשחק הגביע לנוער בין מכבי יבנה להפועל באר שבע שהסתיים לפני שעה קלה בניצחון 0:3 לקבוצה מבירת הנגב. לטענת אנשי הפועל באר שבע, במהלך משחק רבע גמר הגביע, אחרי שעלו ליתרון של 0:2, החלה מהומה ביציע בין אוהדי מכבי יבנה לאחיו של שחקן הפועל ב"ש, אוראל בן חמו. אחיו של בן חמו שהיה ביציע, ספג מכות ממספר אוהדים מקומיים ואף כמה מהם פרצו אל כר הדשא לעברו של בן חמו. האחרון, שהבין שאחיו בתוך מהקטטה, הגיב בצורה חריפה ונתן אגרוף לאחד האוהדים.

שופט המשחק הרחיק את בן חמו מיידית בכרטיס אדום ישיר ואנשי שתי הקבוצות הרגיעו את העניינים. "זה יכול היה להסתיים רע מאוד, לראות אוהדים פורצים אל תוך כר הדשא יכול לגרום לאסון, במזל הצליחו להשתלט על האירוע. לגבי השחקן, אנחנו נטפל באירוע גם בתוך המועדון ואסור שזה יקרה", אמר גורם בבאר שבע.

אחרי שהאירוע הסתיים, קבוצת הנוער של באר שבע הספיקה לעלות ליתרון של 0:3 מול הקבוצה מהליגה הלאומית לנוער. את השערים לאדומים כבשו ארי מרנשטיין (בפנדל) וצמד לנועם שחר.

מכבי יבנה הגיבה: “מועדון מכבי יבנה נוקט אפס סובלנות כלפי כל מקרה של אלימות ואנו מגנים במלוא החומרה את ההתנהגות שהובילה לאירוע. צר לנו שבמהלך אירוע ספורטיבי חגיגי במסגרת רבע גמר גביע המדינה לנוער ולעיני מאות ילדים ומשפחות, החליט שחקן הפועל באר שבע להתגרות באופן בוטה ומכוער בקהל ואף חבט באחד מהם דבר שהוביל למהומה במגרש. השחקן הורחק באופן מיידי על ידי שופט המשחק, כאשר במקביל שלושה אנשים פרצו מהיציע לכר הדשא וניסו להתעמת עם השחקן. אותם אנשים הורחקו מיידית ע”י צוות האימון ולאחר מספר דקות המשחק חודש. המועדון ישתף פעולה באופן מלא עם משטרת ישראל בכדי למצות את הדין עם האחראים ולהרחיקם ממגרשי הכדורגל”. 

אירוע חמור בגביע המדינה לנוער, הפועל ב"ש
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה