ב-22 בפברואר, אבל כבד נפל על שכונת התקווה בתל אביב, עם היוודע על לכתו של צדוק חממי ז"ל, האיש והשפם, האיש והאגדה. קצת יותר משבוע ימים, התקיים לו המחזור ה-15 בליגה ג' מחוז תל אביב, ובין המשחקים, התקיימה ההתמודדות בין בית"ר יפו לאליצור יפו תל אביב. בית"ר יפו הייתה אחת מהקבוצות שחממי ז"ל הקים, לצד בית"ר עזרא, המשחק גם היא בליגה ג' ומנוהלת בידי נכדיו, גילאור והלל ברדס.

לפני שריקת הפתיחה, שתי הקבוצות, בית"ר יפו ואליצור יפו ת"א, יחד עם השופט הראשי, עמדו בעיגול האמצע למשך דקה שלמה לכבודו וזכרו של צדוק חממי ז"ל, שהיה לדמות מאוד מוכרת ומשמעותית בעבור האנשים משני צידי המתרס. בית"ר יפו, כאמור, היא אחת מהקבוצות שהקים לפני שנים ארוכות (כיום מנוהלת בידי מני דה פאולה) ואליצור יפו תל אביב, יחד עם אסף מזרחי, מכירים היטב את משפחת ברדס וחממי.

המשחק עצמו התקיים במגרש בנוה גולן בתל אביב. בית"ר יפו אירחה, תחת הדרכתו של יואב מצליח. באליצור יפו תל אביב עמד על הקווים אסף מזרחי. לאחר מחצית ללא שערים, ירין חרמון קבע 0:1 בדקה ה-59 לטובת בית"ר יפו. זו עונה שביעית ברציפות שלו בליגה ג'. לזכותו ארבעה שערים העונה. שמונה דקות לסיום, אור בושדיד קבע שוויון והקבוצות נפרדו ב-1:1. בעבור בושדיד זו שנה ראשונה בקבוצת בוגרים, עם שער ראשון, לאחר שלוש שנים שלא היה  במגרשים.

כבוד לחממי, דקת דומייה בין קבוצות שאהב
בית"ר עזרא מודל 2023/24 (באדיבות המועדון)בית"ר עזרא מודל 2023/24 (באדיבות המועדון)

בדף הפייסבוק הפרטי שלו, כתב גילאור: "בית"ר יפו ואליצור יפו כיבדו את סבא היקר בדקת דומייה. תודה לעושים במלאכה ריגשתם מאוד. לא מובן מאליו מערכים אותכם מכל הלב. תודה רבה לכם חיממתם לנו ת'לב". ל-ONE מסר: "חשוב לציין שאנחנו ננציח אותו עוד כמה שאפשר כי מגיע לו. ממש עצוב וחסר לי במיוחד בשבתות, כמה שהוא היה דומיננטי במשפחה. נוח על משכבך בשלום סבא ואבא יקר בליבנו תישאר לעד".

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה