אזהרה ונזיפה למספר קבוצות ליגה א׳ עם כוכבית בצד. בית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל מצא כי 15 קבוצות מליגה א׳ צפון ודרום יחדיו עברו על סעיף בבקרה התקציבית מתוך הרפורמה שיצאה לדרך בתחילת העונה ועל כן העמידה אותם לדין אתמול (רביעי).

הדיין, עו"ד נעם ליובין, כתב בהערותיו לתובע ההתאחדות, עו"ד גלעד ברגמן, בדבר 10 קבוצות שעלו לדין על שולחנו: "לתשומת לב התובע - אם למעשה אין מאושרים אותם שחקנים לשחק, מאחר והחוזה בו אוחזים לא עבר את אישור הבקרה ויכול גם שלא יעבור, האם אין בכך עבירה של שיתוף והשתתפות שחקן שלא כדין, במשחקים בהם שותפו אותם שחקנים?"

הדיין עו"ד ליובין התייחס בהערה שלו לתובע ההתאחדות לקבוצות מכבי שעריים, שמשון פזטל תל אביב, מכבי קריית מלאכי, הפועל בקעת הירדן, צעירי טייבה, שמשון כפר קאסם, עירוני מודיעין, מ.כ. ירמיהו חולון, בית"ר נורדיה ירושלים ומכבי עירוני אשדוד.

במקרה אחר, הנוגע במ.ס. טירה, הדיין עו"ד ליובין החליט לנזוף ולהזהיר את המועדון, אך במקרה שלה לא כתב הערה לתובע ההתאחדות. הערות לא נכתבו גם לקבוצות מכבי אתא ביאליק ועירוני נשר, כשהתיק של השתיים הועמד בפני הדיינת, עו"ד זועבי פאהום וופא, בסניף ההתאחדות לכדורגל בעיר נשר.

מי שיצאו מופסדות מהדיונים הן הפועל כאוכב והפועל כפר כנא, שעמדו לדין בפני הדיין עו"ד צחי נמירובסקי. הדיין החליט דווקא לקנוס את צמד הקבוצות בסכום של 2,000 שקלים כ"א. הדיין, בשני המקרים, לא כתב הערה לתובע ההתאחדות, בדומה לדיין עו"ד ליובין.

בדיונים נוספים מבית הדין המשמעתי, הקשורים בקבוצת ובאנשי ליגה א', מכבי אחי נצרת קיבלה אזהרה וננזפה על איחור בעלייתה למגרש (בשתי דקות) במשחק מול מ.ס. קריית ים מה-16 בפברואר. צעירי אום אל פאחם נקנסה בסכום של 3,000 שקלים כיוון שלא קיימה החלטה של בית הדין. מכבי נוג'ידאת תיאלץ לשלם את מלוא הסכום בהסדר אליו הגיעה עם השחקנים שלה בעבר ולא יאוחר מה-30 באפריל, זאת בגין אי קיום החלטת מוסד שיפוטי.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה