מכבי חיפה קיבלה הצעה רשמית בגובה שני מיליון אירו עבור ענאן חלאילי מרויאל אוניון הבלגית, שמוליכה את הליגה שלה העונה, כך נודע לראשונה ל-ONE. המועדון מעוניין לצרף מיידית את הקיצוני המוכשר מהכרמל, שהאריך בחודש דצמבר האחרון את חוזהו עד 2027, אך במכבי חיפה דחו את ההצעה.

על פי החוזה בין הירוקים לשחקן, במשך שנה וחצי רק הקבוצה הצפונית יכולה לקבוע את תג המחיר ומולה אמור להתנהל המשא ומתן, כאשר אחרי שנה וחצי תג המחיר הוא ארבעה מיליון אירו. המשמעות היא שמכבי חיפה יכולה לבקש כל סכום בשנה וחצי הקרובות. בינתיים נודע שהבלגים מתכוונים להכפיל את ההצעה ולהציע ארבעה מיליון אירו.

העונה רויאל אוניון מוליכה את הליגה הבלגית כאשר במאזנה 51 נקודות לאחר 21 מחזורים, והפער שלה מהמקום השני שם נמצאת אנדרלכט עומד על שמונה נקודות.

ענאן חלאילי (עמרי שטיין)ענאן חלאילי (עמרי שטיין)

הקבוצה שיחקה העונה במסגרת הליגה האירופית והשיגה שמונה נקודות בשלב הבתים, שהספיקו עבורה רק למקום השלישי, כאשר בין היתר הדהימה 1:2 את ליברפול.

בדצמבר האחרון חתם חלאילי על חוזה חדש במועדון מהכרמל עד 2027. חלאילי, חיפאי מלידה, גדל במחלקת הנוער של הירוקים וזכה לרשום הופעה במדי הקבוצה הבוגרת במשחק הגביע מול הפועל חדרה כבר בעונת 2021/22.

את העונה פתח חלאילי בצורה טובה מאוד בקבוצה של מסאי דגו והיכולת שלו נמצאת בגרף שיפור מתמיד. במאזנו ארבעה שערי ליגה ב-18 הופעות, בהן גם בישל פעמיים. במוקדמות ליגת האלופות הבקיע שער נוסף, ואף מצא את הרשת בגמר אלוף האלופים.

מאחורי הקלעים - האם סבע בדרך חזרה לחיפה?
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה