הפועל חיפה רשמה הערב (שבת) ניצחון שלישי ברציפות, כשגברה 0:1 על מ.ס אשדוד. לצד זאת, הקבוצה ממשיכה לחפש חיזוק בחלון ההעברות של ינואר ול-ONE נודע לראשונה כי היא סימנה את קפטן בית”ר ירושלים, אופיר קריאף, שאיבד את מקומו בהרכב של יוסי אבוקסיס.

המאמן רוני לוי מעוניין לצרף קשר אחורי ובימים האחרונים איהאב גנאים היה על הפרק, אלא שבמועדון טוענים כי הוא דורש חוזה לשנתיים וחצי, דבר שהם לא יכולים להבטיח לו. בעקבות כך עלה שמו של קריאף, שהיחסים בינו לבין המאמן מצוינים עוד מהתקופות המשותפות בעבר.

אם מחזיקת הגביע תסכים לשחרר את הקשר הוא יעשה את דרכו לכרמל בפעם השנייה בקריירה, אחרי שכבר שיחק במכבי חיפה. הוא הגיע לירוקים לקראת עונת 2015/16, אך סבל מפציעות ולא הותיר את חותמו בעונה שהסתיימה בזכייה בגביע המדינה, תחת רוני לוי כמאמן.

רוני לוי ואופיר קריאף. יתאחדו מחדש? (איציק בלניצקי)רוני לוי ואופיר קריאף. יתאחדו מחדש? (איציק בלניצקי)

בסיום אותה עונה שוחרר קריאף למרות שהחזיק בחוזה לשלוש עונות נוספות והיעד הבא שלו היה עירוני קריית שמונה. בינואר 2018 חזר לבית”ר וכבר בהופעת הבכורה כבש בבעיטה אדירה מרחוק בדרך למהפך ו-2:4 על בני סכנין. מאז הוא לובש את המדים הצהובים-שחורים.

קריאף התאמן תחת לוי גם במכבי חיפה וגם בבית”ר ירושלים. העונה מעמדו פחת ובמשחק היום בו ניצחו הירושלמים 0:3 את הפועל חדרה, נכנס רק בדקה ה-86. בגיל 32 הוא רשם 12 הופעות ב-16 מחזורים ובישל בניצחון 1:2 על מ.ס אשדוד, במשחק הטוב ביותר שלו העונה.

בחזרה לעניין גנאים. בסביבתו טענו כי השחקן דרש חוזה לעונה וחצי עם אופציה לעונה נוספת, בזמן שבעלי הפועל חיפה, יואב כץ, היה מוכן לתת לו חוזה עד סיום העונה הנוכחית עם אופציה לעונה הבאה, במידה שישותף ב-70 אחוז מהמשחקים. נראה שהוא ירד מהפרק.

אבוקסיס: ככה בית"ר ירושלים צריכה להיראות
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה