בימים האחרונים גדי קינדה נמצא במו”מ עם מכבי חיפה, אך ל-ONE נודע לראשונה כי לקשר יש מכשול גדול מאוד. כאשר עזב את בית"ר ירושלים לספורטינג קנזס סיטי בארה”ב, בינואר 2020, הוא חתם על מסמך בו התחייב שכשיחזור לישראל ישוב רק לקבוצה מהבירה.

בהסכם שנחתם בין הצדדים ב-17 בינואר 2020 מופיעה ההכותרת: “סיום הסכם העסקתך במועדון, ינואר 2020, התחייבות במקרה של חזרתך לישראל”. קינדה חתום על המסמך בו הוא מצהיר כי אם ישוב לישראל ישחק קודם כל בקבוצה ממנה יצא לארה”ב וכעת הדבר יהווה מכשול במו”מ.

בהסכם נכתב בין השאר: “הסכמתנו למעבר כאמור אינה באה בנקל, לאור חשיבות הרבה אשר אנו מייחסים לנוכחותך במועדון, הן ברמה המקצועית והן ברמה החברתית. למרות האמור, בחרנו להיעתר לבקשתך ולאפשר לך להגשים את חלומך ולהבטיח את עתידך הכלכלי”.

גדי קינדה (אורן בן חקון)גדי קינדה (אורן בן חקון)

בסעיף 4 בהסכם נכתב: “הסכמתנו זו, מותנית בכך כי כאשר תשוב לארץ תשחק ככדורגלן מקצועני אך ורק במועדון הכדורגל בית”ר ירושלים, בתנאים כפי שיסוכמו בין הצדדים”. בתחתית המסמך מופיעה השורה: “אני, הח”מ, גדי קינדה, מסכים לתנאים המפורטים ומקבל על עצמי את האמור”.

אחרי חשיפת הדבר ב-ONE הודיעה בית”ר: “כפועל יוצא מחתימת החוזה איתו כשחקן, מועדון הכדורגל בית”ר ירושלים מחזיק בזכות ההחלטה הבלעדית לגבי חזרתו של גדי קינדה לישראל. המהלך נעשה בעקבות התעקשותו של הבעלים הקודם, משה חוגג על הסעיף ואנו מודים לו על כך”.

הקשר בן ה-29 גדל במ.ס אשדוד ושיחק בישראל גם בבית”ר ירושלים לפני שעבר ל-MLS ושיחק שלוש שנים בספורטינג קנזס סיטי. בעונת 2019/20 היה הכוכב הגדול של הצהובים-שחורים מהבירה עם 17 הופעות, שבעה שערים וחמישה בישולים בכל המסגרות.

משה חוגג. בית"ר הודתה לו על הסעיף (איציק בלניצקי)משה חוגג. בית"ר הודתה לו על הסעיף (איציק בלניצקי)

כאמור, כבר בינואר הוא הגיע לקבוצה מארה”ב, אליה עבר תחילה בהשאלה. בקנזס סיטי שיחק קינדה 80 משחקים בכל המסגרות, כבש 16 שערים ובישל 17 נוספים. הוא גם ביסס את מקומו בנבחרת ישראל וכעת, אחרי תקופה לא קצרה מעבר לים, הוא מעוניין לחזור לשחק בליגת העל.

הראשון בליגה: שער נהדר לאצילי באל עין
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה