נשיא הכוכב האדום בלגרד הודיע היום (חמישי) לתקשורת הסרבית כי ברק בכר פוטר וסיים את דרכו במועדון, בנוסף הוא אף ציין כי המאמן הישראלי “הסכים לוותר על המשכורת שלו כי הוא לא רוצה כסף שלא מגיע לו”, אך מאחורי האמירות האלה מסתבר שלא עומד דבר ואין אינן נכונות בלשון המעטה. 

ל-ONE נודע כי בכר והצוות שלו לא הגיעו עד כה לשום הסכמות עם הנהלת הכוכב האדום בלגרד ויתרה מכך, אף לא קיבלו הודעה רשמית או מסמך רשמי אשר מבשר להם כי הם פוטרו.

הסיבה היא שאם דבר כזה היה קורה, הכוכב הייתה מחויבת לשלם למאמן ולאנשיו את כל שכרם למשך עוד שנתיים וחצי. כך שבפועל, אין שום דבר מאחורי הודעת הבעלים שבעצם פיטר את המאמן בתקשורת אבל לא בפועל מבחינת משפטית. 

ברק בכר (ראובן שוורץ)ברק בכר (ראובן שוורץ)

המשמעות היא ברורה – הולך להיות מאבק גדול על הכסף. הבעיה של בכר והצוות היא שבסרביה במקרה הטוב משלמים מיסוי של 15 אחוז, הם יצטרכו להשלים את החודשים שקיבלו ויקבלו כפיצוי.

בכוכב האדום מסתבר ישנה שיטה – לא לשלם. עד כה הם חייבים לבכר ולצוות הישראלי שתי משכורות, ובדרך למשכורת השלישית למעשה. גם שחקנים בקבוצה לא קיבלו כסף בתקופה האחרונה ולא זכו לראות את שכרם נכנס לחשבונות הבנק. 

גיא צרפתי וגיא ויזינגר (ראובן שוורץ)גיא צרפתי וגיא ויזינגר (ראובן שוורץ)

השיטה נראית ברורה. מפטרים דרך התקשורת וכך מפעילים לחץ על הצוות לקבל את הגזרה. גם החזרה לישראל לא תקרה באופן מיידי. למשל, מאמן השוערים גיא ויזינגר נמצא בבלגרד עם כל המשפחה, הילדים נמצאים שם במסגרות והוא יצטרך להוציא אותם ואז לשוב לישראל. בכר וצרפתי הגיעו בלי המשפחות אז רק יצטרכו לארוז את הדירות בדרכם לישראל.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה