אחרי שבשבועיים הראשונים של תחילת הלחימה שחקני מכבי תל אביב היו מתאמנים בקריית שלום עם שני מאמנים ממחלקת הנוער והצוות הישראלי של הקבוצה הבוגרת שנשאר בארץ כמובן, החל מהשבוע שעבר ולקראת חידוש הפעילות עם המשחק מול זוריה (9.11) בקונפרנס ליג, מי שמעביר את האימונים של הצהובים הוא מיכאל זנדברג, מאמן קבוצת הנוער. 

בין זנדברג לצוות של רובי קין יש קשר טוב, שנולד בין היתר סביב השילוב של סייד אבו פרחי בתחילת הקיץ, ונמשך כעת כאשר קין ואנשיו שוהים בבתיהם מעבר לים. את האימונים מכבי ת"א מצלמת במצלמות במעגל סגור, כאשר ישנה אפשרות להתחבר אל המצלמות בשידור חי ולצפות באימון בעת שהוא מתרחש, וכך עושים אנשי הצוות של קין. 

אירוע בו הם לא היו יכולים לצפות אתמול התרחש בסיום האימון, כאשר הירי הרקטי לגוש דן תפס את השחקנים בדיוק כשהם סיימו את האימון היומי שלהם ואחרי שסיימו את המקלחות רגע לפני שהם בדרכם הביתה, נכנסו אל המיגונית בקריית שלום בזמן הירי מרצועת עזה לעבר גוש דן. 

שחקני מכבי תל אביב באימון (איציק בלניצקי)שחקני מכבי תל אביב באימון (איציק בלניצקי)

מחר (שלישי) ב-10:30 ישחקו הצהובים מול בני יהודה משחק אימון שנועד להתחיל להכניס אותם לקצב של משחק, כאשר ביום ראשון ימריאו לפולין למחנה אימונים קצר עם הצוות של קין והשחקנים הזרים שעדיין נמצאים בחו"ל ומתאמנים באופן אישי. אגב הנסיעה לפולין, תחילה במועדון רצו להוציא את השחקנים כבר ביום רביעי או חמישי הקרובים על מנת שיהיה שבוע אימונים מרוכז לקראת המשחק מול זוריה.  

אולם, אחרי בחינת כל הפרמטרים והעובדה ששחקנים רבים בסגל הצהוב אמורים להיות חלק מנבחרת ישראל מיד לאחר מכן, ובשל העובדה שזה ידרוש שהות ארוכה מצידם מחוץ לישראל, הוחלט כי הכי נכון יהיה לצאת ביום ראשון הקרוב ולצמצם במעט את הזמן מחוץ למדינה עבור השחקנים הישראלים שצריכים להשאיר פה את המשפחות שלהם, רובם עם ילדים קטנים.

נטע לביא במחווה ביפן לחטופים
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה