יש ביניהם כעס גדול אחד על השני, יש ביניהם אמוציות גדולות, לא קל לסלוח אחרי הפוסט הקשה של אבי זהבי, אך זה הזמן של ערן זהבי, יוסי בניון, אלון חזן לאחד כוחות לטובת נבחרת ישראל.

ראינו זאת עם ממשלת החירום שהוקמה, כאשר המצב בין בני גנץ, גדי איזנקוט וגדעון סער לראש הממשלה בנימין נתניהו היה הרבה יותר קשה. שם היה חוסר אמון מוחלט בין הצדדים, אך יש מצבים שצריך לדעת לקחת נשימה עמוקה, לחשוב ולקבל החלטות עם הראש.

אנחנו רואים מתחילת המלחמה את כל מה שערן זהבי עושה, וגם יוסי בניון, שעבר רגעים לא קלים עם משפחתו, לקח את כל נושא ההסברה והביקור של הילדים והפגועים, כמו גם אלון חזן. כעת, השלושה צריכים גם לעשות זאת לטובת הנבחרת. בחודש הבא מצפים לנבחרת ארבעה משחקי חוץ, בגלל שאי אפשר לארח בבית, וצריך לעשות הכל כדי שבקיץ הזה יוכלו פה טיפה, טיפה לחייך עם כל הזוועות ומה שעובר על תושבי ישראל מאז שבת ה-7.10.2023.

ערן זהבי מבקר פצועים (פרטי)ערן זהבי מבקר פצועים (פרטי)

הם לא צריכים מתווכים, כי זה רק יקלקל. אחד מהשלישייה צריך לקחת יוזמה ולהרים את הטלפון. אני בטוח שבשיחה אחת הם יסיימו הכל לטובת הנבחרת והכדורגל הישראלי. אחד מהשלושה שיראה שהוא המבוגר האחראי, כאשר אין פה משחקי כבוד או אגו, ייזום את הטלפון ישירות, ואני בטוח שהפעם הכל ייסגר. גורם בכדורגל הישראלי שמכיר היטב את הצדדים, וגם מכיר את כל מה שהיה וגרם לנתק אמר לי בימים האחרונים: "אני בטוח שערן זהבי יהיה בנבחרת במשחקים האלה".

נבחרות ישראל נשים וגברים עם מפוני העוטף
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה