אבל כבד ירד על הכדורגל הישראלי עם היוודע מותו של חלוץ העבר ליאור אסולין. מי ששיחק בקבוצות רבות בליגת העל ורק ביום שישי האחרון חגג את יום הולדתו ה-43, יצא לבלות במסיבת הטבע ברעים ונקלע לתופת שהמיטו המחבלים על החוגגים. הוא נרצח במקום ואחרי שעות שבהן משפחתו לא הצליחה לאתר אותו נמצאה גופתו.

אסולין היה חברו הקרוב של עומר אצילי, כשרק ביום חמישי האחרון קשר אל עין הקדיש לחלוץ העבר סטורי יום הולדת חגיגי באינסטגרם, בו שיתף תמונה של השניים ממאי 2016, אז כיכב אצילי בבית”ר ירושלים ואסולין שיחק בהפועל פ”ת, כשאצילי רשם: “מזל טוב אח שלי היקר”. אצילי גם ספד לאסולין ואמר: “חבר שלי, אח שלי, לב ענק, נשמה גדולה. גם כשהיה ברגעים קשים, הוא תמיד היה עם שמחת חיים גדולה. הוא עבר כל כך הרבה ועצוב שזה הסוף. הילדים שלו זכו באבא עם הלב הכי גדול שיכול להיות, אני אוהב אותו מאוד”.

הסטורי של עומר אצילי ביום חמישי (אינסטגרם)הסטורי של עומר אצילי ביום חמישי (אינסטגרם)

אבירם ברוכיאן, ששיחק עם אסולין בבית”ר אמר: “הלם, אני בשוק, אנחנו היינו חברים טובים גם אחרי כדורגל, תמיד דיברנו על המשפחה ותמיד ביקשתי ממנו לשמור על הילדים שלו, זה היה אור חייו, כל מה שעבר עם התהילה שלו הוא נשען על הילדים שלו והגן עליהם. ליאור עשה את זה כל שנייה בחייו והוא יעשה את זה גם מלמעלה. מהות חייו הייתה לשמור ולהגן על הילדים שלו, היה בן אדם עם לב זהב ענק, עזר לכולם, תמיד אזכור אותו כבן אדם עם נתינה, חמלה ודאגה לילדים שלו. אבידה ענקית, יש לי כל הזמן תמונה בראש שאני בטוח שהוא הגן על מישהו לפני שהוא נרצח, כזה היה ליאור”.

מאיר פניג’ל, מבעלי בית”ר לשעבר, אמר: “יש לי זיכרונות טובים ממנו, הוא היה בהרצליה, פניתי לבעל הבית שלו, שיימן, ואמרתי לו שאני רוצה את ליאור אצלי בקבוצה, שיימן הקפיץ את הסכום פי שניים ובכל זאת הבאתי אותו. היה ילד טוב, עשה הרבה דברים טובים בבית”ר עד שנפרדו דרכנו. אזכור אותו לעולמים כילד טוב, זה מה שיש לי בראש”. ברק יצחקי הוסיף: “עצוב מאוד, שיחקנו יחד בבית”ר ירושלים, ליאור היה בחור עם שמחת חיים גדולה ולב טוב”.

ליאור אסולין (מיכה בננו)ליאור אסולין (מיכה בננו)

“עצוב מאוד, דווקא אחרי שהוא התחיל להשתקם, איזה אסון קרה לו”, ספד יו”ר מכבי הרצליה אריאל שיימן, שליאור שיחק תחתיו שנים רבות במדי הקבוצה. “הוא חגג את יום הולדתו רק ביום שישי, הוא שיחק אצלי שנים, הוא עבר הרבה קבוצות בליגת העל, עשה את מה שעשה, עצוב לי לשמוע את זה, אני יודע את זה מאתמול ואני מאוד עצוב”.

אייל לחמן שאימן אותו הוסיף: “בחור עם לב זהב, זו הייתה התכונה הכי בולטת שלו, תמיד אמרו שהתכונה הבולטת שלו זה לתת גולים, אני ראיתי שהתכונה הכי בולטת זה לתת לחברים את הנשמה. שמעתי אתמול שהוא נעדר, המחשבה הראשונה שעברה זה איזה חיים יפים היו יכולים להיות לו ואיזה חיים קשים בסוף הוא עבר. עצוב מאוד, כל הדרך הוא רק סבל”.

קשר העבר, לירוי צעירי, שהה עם אסולין יממה לפני המקרה, במסיבה בחוף הים בתל אביב והיה אחד מהאחרונים ששהו איתו. “שמחנו, שרנו ואמרתי לכל החברים שלי איך נהניתי לשחק איתו ואיזה חלוץ ענק הוא היה”, סיפר צעירי ל-ONE. “כרגיל כשמפרגנים לו הוא היה נבוך מאוד. הוא היה בחור מדהים. הוא אמר לי כשנפגשנו שבערב הוא נוסע עם חבר למסיבה בגלל יום הולדתו למחרת”.

בני בקלו, איש מכבי הרצליה לשעבר, נפרד מאסולין: “את ליאור אסולין פגשתי לראשונה במשחק אימון של מכבי הרצליה מול הנוער. קראתי לו אחרי האימון ואמרתי לו שיגיע רחוק. מאז היינו קרובים, היה בן בית, אהוב על אשתי והילדים. חיוכו המבויש היה כובש. את החוזה הראשון מול פניג’ל בבית”ר עשיתי אני. ביקש ממני. היה מהגדולים בכובשים. עצוב לי”.

בית”ר ירושלים הודיעה: “בית”ר מרכינה ראש ומשתתפת בצערה של משפחת אסולין לאחר שנודע דבר מותו של ליאור ז”ל. אנו מקבלים הרבה ידיעות על אוהדי הקבוצה שנרצחו או נפלו בקרב. אנו נמצא את הדרך להנציח את כולם. מחבקים את כל עם ישראל היקר, ובטוחים שיחד נוכל לאויבינו. רק ביחד!”.

בני יהודה, במדיה שיחק אסולין במהלך עונת 2006/07, מסרה הודעת ניחומים למשפחה האבלה: “המועדון משתתף בצער המשפחה על מות אובדן יקירה – שחקן העבר, ליאור אסולין, שנרצח על ידי מחבלים מתועבים. ליאור לבש את המדים הכתומים ואף כבש 13 שערים בעונת המשחקים 2006/7, הוא יישאר תמיד חלק ממשפחת בני יהודה תל אביב”.

גם בני סכנין, עמה זכה בגביע המדינה, הצטרפה למנחמים: “מועדון בני סכנין מביע את תנחומינו  למשפחת אסולין על אבידתו של שחקן העבר ליאור אסולין. ליאור היה שותף בזכייתה של בני סכנין בגביע המדינה 2003/04, נימוסיו המיוחדים חרוטים בלבבות מכריו. כאובים עליו מאוד, נושאים את תפילותינו לבורא עולם שיקבלו ברחמיו. יהי זכרו ברוך”.

הפועל ב”ש מסרה: “אנו כואבים עם קבלת הידיעה על מותו של שחקן הקבוצה לשעבר, ליאור אסולין. ליאור שיחק במדי הקבוצה בין השנים 2009-2011. אנו שולחים תנחומים למשפחתו, שלא תדעו עוד צער”. גם הבעלים אלונה ברקת הצטרפה וכתבה: “הלב נשבר, ליאור אסולין נרצח, יהי זכרו ברוך”.

שוער העבר לירן שטראובר כתב: “רצינו לדעת שאתה מתחבא איפה שהוא ועוד מעט תצא, אבל הנורא מכל קרה. נרצחת ע”י טינופות אדם, נוח על משכבך בשלום חבר יקר”. אבירם ברוכיאן שיתף :”ברוך דיין האמת”.

אבירם ברוכיאן נפרד מליאור אסולין (פייסבוק)אבירם ברוכיאן נפרד מליאור אסולין (פייסבוק)
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה