חלוץ חדש להפועל חדרה. הקבוצה שפתחה לא טוב את העונה ועוד לא כבשה שער לאחר שלושה משחקים החתימה היום (רביעי), כפי שנחשף לראשונה ב-ONE את ארון ליה איסקה, חלוץ בן 25 שהגיע בהשאלה עד תום העונה מברנסלי האנגלית. הוא מצטרף בחדרה לחברו הטוב סמי בורארד, עמו גדל במועדון הפאר הבלגי אנדרלכט.

הבלגי, שהוא גם אחיו של כוכב צ’לסי לשעבר מיצ’י באטשוואי, שיחק בעבר גם במארסיי, טולוז ומץ בליגה הצרפתית ובעונה שעברה בליגה הטורקית. מדובר בשחקן עם רזומה מרשים מאוד שאמור לשדרג בצורה משמעותית את החוד של ניסו אביטן. אחרי שכבר היה נראה שהעסקה בדרך ליפול, לבסוף הא התבצעה והמאמן קיבל את השחקן שכל כך רצה, שנחשב לרכש המרכזי של חדרה הקיץ.

לאחר שחתם, באמצעות סוכנו רועי הרוש, אמר ליה איסקה: "אני מאוד שמח להגיע לחדרה, שמעתי הרבה דברים טובים על הקבוצה והמועדון מסמי בורארד. אני כבר מחכה לחזור לשתף איתו פעולה על המגרש ומקווה שתהיה לנו עונה טובה".

ביום האחרון לחלון ההעברות חדרה צירפה גם את החלוץ בן ה-25 אוהד ברזילי, ששיחק בעונה שעברה בהפועל ראשון לציון ואת המגן בן ה-19 סער שוורץ, ששיחק בעונה שעברה בקבוצות הנוער של חדרה ושל מכבי פתח תקווה. שחקן רכש נוסף שצפוי להגיע מחר לאימון ולחתום בקבוצה הוא רז טוויזר, שהתיר את חוזהו בהפועל תל אביב.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה