בצעירי טייבה קיבלו הבוקר (חמישי) בשורה טובה והקבוצה תישאר בליגה א’. השופט גלעד הס, מבית המשפט המחוזי בתל אביב יפו, הכריע כשכתב בפסק הדין: "בית המשפט מברך את הצדדים שהגיעו להסכמה ומאחל להם הצלחה, לעותרת לעלות ליגה ולמשיבה להישאר בליגה ואף לעלות לליגה גבוהה יותר. העתירה נמחקת". את צעירי טייבה ייצג עו"ד אלדד אהרוני שעשה עבודה יסודית בתיק והצליח להוציא את הצדק אל האור.

פסק הדין מגיע לאחר שבית המשפט המחוזי בתל אביב יפו ביקש מבית הדין של ההתאחדות לכדורגל לתת נימוק ראוי להחלטתו מיום 30 באוגוסט. הצדדים התכנסו בשנית לדיון נוסף בבית הדין העליון וניתנה החלטה נוספת – צעירי טייבה נשארת בליגה א' צפון. יחד עם זאת, חשוב לציין כי אתמול (רביעי) בית הדין המשמעתי פסק על המועדון לשלם במלואו פסק בורר עד ה-27 בספטמבר ובנוסף קיבלה קנס כספי בסכום של 3,000 שקלים.

עורך דין שועאעא מנצור, ראש עיריית טייבה, מספר ל-ONE: "עיריית טייבה תרמה רבות כדי לא לתת לקבוצה להתפרק או לרדת ליגה. כולי תקווה שהנהלת הקבוצה תסיק את המסקנות מהטעויות שהיו. נמשיך להיות לצד קבוצות הכדורגל. עיריית טייבה בראשותי תמכה בכדורגל בשש השנים האחרונות בסכום של יותר משישה מיליון שקלים. מברוק לאוהדים הנפלאים של העיר. לכדורגל יש תרומה רבה לירידה החדה בפשיעה בעיר אשר ירדה לפי נתוני המשטרה ב-76 אחוזים. יאללה טייבה".

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה