האמירה של רובי קין לאחר המשחק אמש (ראשון) שבו מכבי תל אביב ניצחה 1:4 את מ.ס אשדוד במחזור הפתיחה של ליגת העל, לפיה דריק לוקאסן נשאר במועדון ושהוא לא מכיר משהו אחר, לא הייתה מקרית. המאמן חושב שהבלם ההולנדי הוא שחקן טוב, שראוי לדקות משחק אצל הצהובים, וכל עוד הוא מתאמן כמו שצריך ומתנהל כמו שצריך, הוא ישחק. זאת הסיבה שהוא פתח איתו בחצי גמר גביע הטוטו וגם במשחק בבלומפילד במחזור הפתיחה.

קין ציין כי הוא אוהב מאוד את ניר ביטון גם כן, שמשחק על אותה העמדה, וכי כרגע ישנה רוטציה בין שניהם. לעומת זאת, דברים דומים לא נאמרו על פארפה גייאגון שבפעם השלישית ברציפות לא היה בסגל. הקשר מחוף השנהב התאמן אומנם ביום שבת, אך יום קודם לכן לא הופיע בטענה שהוא לא מרגיש טוב. הקשר הבהיר שהוא רוצה לעזוב, וקין מצידו ביקש מהנהלת הצהובים לפתור את הנושא הזה בהקדם. לא סתם הוא אמר לאחר המשחק: "אתם תדעו מה קורה עם גייאגון בעוד כמה ימים".

גורמים סביב המועדון מעריכים כי לא תהיה ברירה למכבי ת"א אלא למכור במחיר פחות משתלם את פארפה במטרה לפתור את הסוגיה ולחזק את הקבוצה בקשר התקפי, מספר "10", שיוכל להיכנס לעניינים מיד. הצעת שרלרואה עומדת על 1.5 מיליון אירו, מתוכם 40% יועברו לקבוצה ממנה פארפה הגיע למכבי ת"א בגיל נוער. זה המצב, וגם אם המחיר יעלה במעט, מכבי ת"א תכניס עליו סכום נמוך. גם במכירתו של ג'ורג'ה יובאנוביץ' היא קיבלה סכום לא משמעותי ולפעמים צריך להבין שעדיף לחזק את הקבוצה מאשר להיתקע בסיטואציות לא נוחות.

פארפה גייאגון, לא תהיה ברירה אלא למכור אותו במחיר פחות משתלם (איציק בלניצקי)פארפה גייאגון, לא תהיה ברירה אלא למכור אותו במחיר פחות משתלם (איציק בלניצקי)

כמו כן, סוכני שחקנים מעידים כי כבר כמה ימים מכבי ת"א עובדת מולם תחת ציפייה שיציעו לה שחקני כנף אשר יכולים לשחק בצד ימין. עזיבה של פארפה מפנה לצהובים מקום לשני זרים ונראה כי הבחירה היא להשקיע את שניהם בקישור ההתקפי. המשחק אמש היה משחק מצוין של מילסון, ערן זהבי שוב בלט, אבל זה ברור שמכבי ת"א חייבת עוד שני כוחות חזקים התקפית, כפי שנראה שחקן הרכש האנגולי, על מנת להיות באמת עמוקה ומלאת פתרונות.

קין שיבח את מילסון על המשחק שלו ובגדול שיבח את הקבוצה כולה על כך שפעלה התקפית כפי שהיא עובדת באימונים. המשחק הבא יהיה בצליה מול הסלובנים אחרי 1:4 במשחק הראשון, כאשר הצהובים נמצאים פסע מעלייה לשלב הבתים של הקונפרנס ליג. לאחר מכן יחכה משחק ליגה מול הפועל חדרה טרם היציאה לפגרה. עד אז מצפים במכבי ת"א לסיים את סאגת פארפה, להתחזק בשני זרים חדשים ואולי אף בגיל כהן ואיתמר שבירו.

בנושא אחר, איילון אלמוג עזב עצבני את בלומפילד אמש ואף בעט בדלת היציאה לכיוון אוטובוס השחקנים, זאת אחרי ששוב לא שותף, והוא צפוי לבקש לעזוב את הקבוצה. 

קין: כל קבוצה שצריכה סקורר צריכה את זהבי
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה