דניאל פרץ מבוקש בבאיירן מינכן, אבל יש פערים בין מכבי ת"א לבווארים ולפחות בשלב זה העסקה מתרחקת. גורמים המעורבים במו"מ ידעו לספר שמכבי דורשת דברים שבאיירן לא תהיה מוכנה להם וכרגע הצדדים מתרחקים. למרות זאת, אלופת גרמניה הגישה הצעה חדשה למכבי תל אביב עם דדליין קרוב. 

ההצעה החדשה של באיירן מוערכת ב-5.5 מיליון אירו פלוס אחוזים ממכירה עתידית. הבווארים הודיעו למכבי תל אביב שאם לא תקבל תשובה חיובית עד היום בבוקר, הם ירדו מהעסקה ויעברו לשוער אחר. 

על פי גורמים, מכבי ת"א דורשת מעל שבעה מיליון אירו תמורת פרץ, בנוסף לאחוזים ממכירה עתידית וגם בונוסים. יש לציין שהצהובים הגדילו את דרישותיהם הראשוניות בנוגע למעבר של השוער. 

מקווה שהעסקה תיסגר. דניאל פרץ (איציק בלניצקי)מקווה שהעסקה תיסגר. דניאל פרץ (איציק בלניצקי)

כרגע הפערים בין הצדדים גדולים מאוד והדרישות של מכבי ת"א הן מעבר למה שבבאיירן מוכנים לשלם. בסוף השבוע נעשה ניסיון לגשר על הפערים ללא הצלחה ובמהלך היום ייעשה ניסיון נוסף להגיע לסיכום, שנראה שבאיירן באה להגיד את המילה האחרונה.

יש לציין שלבאיירן יש מועמדים נוספים והיא לא מתכוונת לעבור את הסכום שהקציבה לעסקה. פרץ עצמו נחוש לעבור לבאיירן ולא רוצה לפספס את ההזדמנות לשחק במועדון פאר שכזה, בעוד רובי קין לא מוכן לוותר על השוער כ"כ מהר.

קין: למדתי המון מהמשחק הזה
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה