זה קורה. אחד המעברים הגדולים בתולדות הכדורגל הישראלי יוצא אל הפועל, כשנסגרה העברתו של דניאל פרץ, שוער מכבי תל אביב, לבאיירן מינכן. הישראלי בן ה-23 יטוס לגרמניה אחרי יום חמישי כדי להשלים את הבדיקות הרפואיות ולאחריהן יחתום עד 2028 ויתחרה עם סוון אולרייך על המקום בין הקורות באליאנץ ארנה. המעבר נסגר בשתיים לפנות בוקר תמורת שישה מיליון אירו ומיליון נוסף בבונוסים, כשהיום המועדונים יחתמו סופית על החוזה.

פרץ, שלבש צהוב בשנתיים האחרונות כשוער הבכיר, תפס את עיני אלופת גרמניה ביורו הצעירות, שם הבריק בדרך לחצי הגמר ובמיוחד במשחק מול המאנשאפט, כשהדף שני פנדלים וסידר לנבחרת 1:1 יוקרתי. הוא מחזיק בדרכון גרמני, מה שדחף את הבווארים ללכת על הצעד המפתיע. הבדיקות הרפואיות יקרו בסוף השבוע, כאשר השוער אמר לחבריו באימון אתמול שהוא ירשום את הופעתו האחרונה אצל הצהובים ביום חמישי מול צליה בקונפרנס ליג. לאחר מכן הוא יטוס למינכן, לפי פבריציו רומאנו.

השוער גדל במחלקת הנוער בקריית שלום ואת דקות הבכורה שלו כשוער בוגרים מרכזי קיבל בעונת 2019/20, אז עמד בין הקורות של בית”ר ת”א/בת ים ואף הבקיע פעמיים מהנקודה הלבנה. הוא חזר למכבי ושימש תחילה כשוער שני, עד שתפס את המקום הבכיר בתחילת עונת 2021/22.

דניאל פרץ וערן זהבי (רדאד ג'בארה)דניאל פרץ וערן זהבי (רדאד ג'בארה)

על באיירן מינכן לא צריך לספר יותר מדי. אלופת גרמניה ב-11 העונות האחרונות היא אחת האימפריות הגדולות ביותר בעולם, המועדון בעל כמות החברים הגדולה ביותר והיא מחזיקה בארון התארים שישה גביעי ליגת האלופות, האחרון שבהם מעונת 2019/20, אז זכתה בטרבל השני שלה.

מנואל נוייר מתכונן לחזרה מהפציעה
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה