מכבי חיפה תאבד את אחד מקשריה? ל-ONE נודע לראשונה שרובין קאזאן הרוסית פנתה לירוקים מהכרמל והגישה להם הצעה רשמית בבקשה לצרף מיידית את מחמוד ג’אבר, שהאריך בסוף החודש האחרון את חוזהו אצל האלופה הישראלית עד 2026 עם אופציה לעונה נוספת.

קאזאן פתחה את העונה שלה בליגה הרוסית בצורה לא טובה עם שתי תוצאות תיקו ושני הפסדים מארבעה מחזורים. היא זכתה פעמיים באליפות במדינה, ב-2008 וב-2009, כאשר אצטדיונה הביתי אק בארס ארנה מכיל למעלה מ-45 אלף מושבים.

ג’אבר שמשחק גם בנבחרת ישראל גדל במכבי חיפה ונמנה עם הסגל הבוגר מאז 2021. בעונה החולפת הוא חזר מפציעה שהשביתה אותו לתקופה ארוכה והפגין יכולת טובה, כאשר העונה אצל מסאי דגו הוא משחק בקביעות ובמאזנו חמש הופעות במוקדמות ליגת האלופות ושער אחד, לצד 45 דקות באלוף האלופים.

במהלך יולי ג’אבר האריך את החוזה שלו בכרמל לשלוש שנים עם אופציה ואמר: “אין מאושר ממני להמשיך במועדון הגדול בארץ עם הקהל הטוב בעולם. מכבי חיפה זה הבית שלי ואני גאה להיות חלק מהמשפחה הירוקה. יש לנו משימות ומטרות להשיג ואני כל כולי מתמקד בהן”. ג’אבר זכה עם הירוקים בשתי אליפויות, שני גביעי אלוף האלופים ופעם אחת בגביע הטוטו.

דגו: "אני לא יודע מה זה לשחק על תיקו"
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה