עידן חדש בהפועל תל אביב. אחרי שהוצגו כל הפרטים על מתווה רכישת המועדון בישיבת עמותה, אותה עמותה הצביעה מיום רביעי ותוצאות ההצבעה שנמשכה יומיים בישרו היום (שישי) שהאוהדים אישרו – עופר ינאי ירכוש 51% מהמועדון.

לפי המתווה, ינאי יחזיק ב-51%, אבי זיידנברג יחזיק ב-30% בעצמו ועמותת האוהדים תחזיק ב-19% הנוספים. לפי ההתחייבות, הבעלים הנכנס ישקיע סכום מינימום של 48 מיליון ש”ח בחמש שנים, לא כולל 30 מיליון ש”ח שישקיע עם חתימה על ההסכם.

2,116 מצביעים שהינם 85.91% מכלל בעלי זכות ההצבעה לקחו חלק, ובתום ספירת הקולות חברי העמותה החליטו ברוב של 86.81% (1,837 הצבעות) לאשר את הסכם ההתקשרות בין העמותה לעופר ינאי ואבי זידנברג: “אנו מברכים את עופר ינאי על הצטרפותו לקהילת הפועל בכדורסל ואת אבי זידנברג על המשך והעמקת פעילותו במסגרת הקהילה”, נמסר מהקבוצה. 244 הצביעו נגד (11.53%), 35 נמנעו (1.65%).

רמי כהן ואבי זיידנברג (ראובן שוורץ)רמי כהן ואבי זיידנברג (ראובן שוורץ)

בנוסף, לאחר החתימה החברה תעביר לעמותה שלושה מיליון ש”ח לסגירת ההתחייבויות. העמותה תשמור לעצמה את הזכויות על שם המועדון, סמל המועדון, צבע המועדון והאפשרות לשחק בהיכל מנורה מבטחים, נושא שנחשב לרגיש מאוד בקרב אוהדי הקבוצה.

אם וכאשר יקרה משהו לא צפוי וינאי לא יוכל לרכוש את הקבוצה מסיבה כלשהי, הוא התחייב בכל מקרה לעמוד מאחורי התקציב של השנה, לאחר שבמועדון כבר הביאו שחקנים בהתחשב בתקציב שהסתמן. בסך הכל יהיו חמישה חברי דירקטוריון, חבר על כל 17%.

אוהדי הפועל תל אביב. עידן חדש (איציק בלניצקי)אוהדי הפועל תל אביב. עידן חדש (איציק בלניצקי)
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה