בעיתוי נהדר. לאחר שעו״ד נדב מאיוסט הפך לנאמן המועדון בתום החלטת בית המשפט המחוזי בנצרת, החלו ההכנות המקצועיות לעונת 2023/24. ל-ONE נודע לראשונה כי המינוי הראשון הוא המאמן, כשעל הקווים נראה לא אחר מאשר את מהראן לאלה, כשתהיה זו הפעם הראשונה בעבורו כמאמן כדורגל, אחרי שכבש 108 שערים בכל המסגרות בעונה החולפת במדי מכבי עוספיא.

במעמד החתימה ישבו הנאמן, עו״ד מאיוסט ואורן שטרלינג, נציגו מסוכנות ‘Play It’, כשהמטרה היא לבנות קבוצה איכותית שרצה ולא מסתכלת על שקורה מבחינה פיננסית אלא משתפרת ומתקדמת מקצועית. טרם הוחלט האם תיבנה קבוצה לחזרה ללאומית או שמא תהא זו שנת הבראה מכל הבחינות.

לצד לאלה יעמוד עוזר המאמן ומאמן הכושר, חסן עזאם. נוסף על כך, יעמוד לרשות המועדון אנליסט שינתח נתונים מקרוב אודות השחקנים, הן באימונים והן במשחקי הליגה, וכן על קבוצות יריבות שצפויה מכבי אחי נצרת לפגוש בעונה הקרובה בליגה א' צפון. אימוני קבוצת הבוגרים יחלו כבר היום (ראשון) ומעבר לכך מחכים להחלטת ההתאחדות לכדורגל בדבר הפחתת 12 נקודות.

מהראן לאלה (עמרי שטיין)מהראן לאלה (עמרי שטיין)

מהראן לאלה אולי לא היה מאמן ראשי, אבל מכיר את התפקיד היטב, הרי שבמכבי עוספיא, המקום בו גדל והתחנך בצעירותו ואליו חזר לשחק כדורגל בעונה החולפת, מעבר להיותו סקורר מול שערי היריבות, היווה מודל חי ומאמן לשחקנים הצעירים ששיחקו לצידו בקבוצה. 

הנאמן, עו"ד נדב מאיוסט, מסר ל-ONE: "מדובר במקצוען שחי ונושם כדורגל כל חייו. לאלה שיחק בנצרת ומאוד אהוב בעיר, אנחנו מאוד שמחים על ההחתמה ומודים לו על ההירתמות למשימה למרות המצב הקשה. אפגש השבוע עם ראש העיר ועם אנשי עסקים מקורבים לקבוצה וכולי תקווה שיעזרו לנו להעמיד תקציב ראוי שיאפשר שילוב של צעירים וותיקים יותר. אני בטוח שלאלה ימשוך אחריו שחקנים צעירים ורעבים שיבואו לפרוץ תחתיו ויבנה קבוצה הכי טובה שאפשר, במגבלות התקציב הנובעות מהמצב".

מסוכנות ‘Play It’ נמסר: ״השחקן המעוטר של הפועל תל אביב והפועל חיפה יחל את קריירת האימון שלו במכבי אחי נצרת, אחת מהקבוצות בהן שיחק ונשארה לו פינה חמה בלב אליה. למהראן לאלה אתגר חדש ומיוחד במינו, כשבגיל 41 רוצה להשיג, מעבר לתארים שיש לו בארון, גם תהילה על הקווים. אנחנו מאמינים כי לחיצת היד בין הצדדים תביא להצלחה בעונה הקרובה״.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה