חיזוק משמעותי נוסף להפועל כפר שלם, שבתקציב המינימום שיכולה להשתמש, על רקע הרפורמה בליגה א', הביאה את עילי קריספי, הבלם בן ה-21, לקדנציה שנייה במועדון מדרום תל אביב. מבחינתו של נועם שוהם, הממשיך לעונה שנייה ברציפות בהפועל כפר שלם, מדובר בחיזוק משמעותי לקו ההגנה.

"קריפסי מחלים מניתוח בקע שעשה וייקח לו כחודש ימים לחזור לכשירות מלאה. מדובר בחיזוק מצוין ויחד איתו יש להפועל כפר שלם קו הגנה חזק עם קריספי, טום אחי מרדכי ובתקווה גם ניב ווהבה", ציין שוהם בפני ONE. בתוך כך, מי שצפוי להישאר במועדון הוא גם ירין דג'אני, הקשר בן ה-25, ממנו נועם שוהם התרשם מאוד בעונה החולפת.

את העונה החולפת פתח קריספי בהפועל תל אביב, במסגרת משחקי גביע הטוטו, מול הפועל ירושלים, כשרשם 90 דקות מלאות. הפועל תל אביב הייתה בעבורו בית, הרי שב-8 השנים, טרם עלייתו לקבוצת בוגרים כלשהי, היוותה לו מחלקת נוער בה גדל והתפתח. הצדדים נאלצו להיפרד והשחקן הגיע לליגה הלאומית לשחק תחת עומר פרץ, שהיה מאמנו בכפר שלם.

מלבד קריספי, במועדון חתם גם השחקן הצעיר והכישרוני טדי אהונם, הקשר בן ה-21, שבעונה החולפת היה לשחקנה של בית"ר תל אביב בת ים, לא הרבה לשחק אבל במשחקים בהם עלה מן הספסל, מציין שוהם בפני ONE, הרשים אותו מאוד. גדל הוא במחלקת הנוער הצפונית של מ.ס. קריית ים עד שעבר למחלקת הנוער של בת ים משם חבר לבית"ר תל אביב רמלה/בת ים.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה