יש שוער בשער. הפועל כפר שלם שסיימה בעונה החולפת במקום השני בטבלת ליגה א' דרום והגיעה, עונה שנייה ברציפות למשחק הפלייאוף הקריטי מול נציגת הליגה הלאומית, מתחילה לעבוד לקראת עונת 2023/24, אחרי שבמועדון הבינו כי כל השיח סביב שינוי תקנוני ברפורמה אינו רלוונטי כלל וכלל. השחקן הראשון שהחתימה הוא שוערה של בני יהודה בעונה החולפת, עדי טבצ'ניק (24).

טבצ'ניק היה לשוערה השני של בני יהודה בעונה החולפת ועמד בין הקורות ב-7 משחקים, כשמתוכם ירצה לשכוח התבוסות למכבי והפועל פתח תקווה, בזה אחר זה, בהם ספג, יחדיו, 13 שערים. טרם הגיע לבני יהודה, במשך 4 שנים היה לשוערה השני של הפועל חדרה מהליגה הלאומית. רשם במדי חדרה 19 הופעות בליגת העל, בגביע הטוטו ובגביע המדינה.

את דרכו החל באקדמיה של מכבי תל אביב, אחרי חמש שנים עבר למחלקת הנוער של בני יהודה תל אביב, כשבעונת 2014/15 נחת בקבוצת נערים א' של הפועל רמת גן. אחרי שנתיים עבר לנוער של מכבי פתח תקווה, שם רשם 5 הופעות בלבד בעונת 2016/17. בעונה שלאחר מכן שיחק שלושה משחקים נוספים במדי קבוצת הנוער של מכבי פתח תקווה עד שהפך לשוער סגל של הפועל נוף הגליל (בוגרים) מהליגה הלאומית.

מהפועל כפר שלם נמסר: "יעקב אסייג, עוזר המאמן של נועם שוהם, המשמש במועדון גם כמאמן שוערים, בחר בקפידה את שוערה של הקבוצה לעונה הקרובה. מאמינים בשוער הצעיר ומקווים שיחד איתו נעשה את מה שמצופה מאיתנו".

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה