מ.ס טירה, מליגה א' צפון, מתכוננת היטב לעונת 2023/24. אחרי ההודעה על הישארותם של אליאס זאנה ועידו גונן במועדון, חיים סירוטקין מקבל לידיו את החלוץ סהר ברמי (22) והקשר בראא קאסם (27), כשהראשון דווקא פתח בעונה החולפת בטירה, נפרד ממנה ועבר לרעננה ומשם הגיע לצעירי כפר כנא של הישאם זועבי. קאסם היה לשחקנה של צעירי טירה מליגה ב' בעונה החולפת. בנוסף, דוד אדרי (25) ימשיך במועדון זו שנה חמישית ברציפות.

ברמי דווקא החל את העונה החולפת עם מ.ס טירה, משם עבר לרעננה עד שהגיע לצעירי כפר כנא של הישאם זועבי. הוא סגר את העונה עם שישה שערים, כשבעונת 2021/22 עם הפועל כפר שלם, שהגיעה עד למשחק המכריע מול נציגת הליגה הלאומית, רשם 13 שערים. ברמי סיים במחלקות הנוער במדי מכבי נתניה, מועדון שלא העניק לו דקות משחק בבוגרים. משם הגיע למכבי קביליו יפו ומכבי שעריים. חוזר הוא לטירה, בתקווה שהעונה זה יסתיים טוב יותר מבעונה החולפת בין הצדדים.

קאסם סגר עונה טובה בקבוצה היריבה מבית, מ.כ צעירי טירה מליגה ב' דרום א', שם רשם 12 שערים בכל המסגרות. בשנים עברו, היה לשחקן הפועל כאוכב, צעירי טייבה (אותה השאיר בליגה א' בעונת 2020/21 בניצחון 0:1 על טבריה בזכותו), הפועל הרצליה, שמשון כפר קאסם, מ.ס כפר קאסם ומ.ס טירה, בעברה, עוד כשהייתה לקבוצה בליגה ב' והעפילה לליגה א' בעונת 2015/16. גדל בנוער של הפועל תל אביב, שלא נתנה לו במה בקבוצה הבוגרת. 

בראא קאסם במדי טייבה (יונתן גינזבורג)בראא קאסם במדי טייבה (יונתן גינזבורג)

אדרי יחל את עונתו החמישית בטירה, שסומכת עליו, מאמינה בו ועל כן המשיכה את ההתקשרות עמו. שחקן ההגנה כבש עד כה שבעה שערים בקבוצה. בעברו שיחק גם בהפועל רובי שפירא חיפה, ובהפועל בית שאן עוד כשהייתה בליגה א' בעונת 2017/18. התחיל את הקריירה בעירוני טבריה וסיים במחלקת הנוער של הפועל רעננה, ממנה נאלץ להיפרד ללא דקות משחק בקבוצת הבוגרים.

דודו אדרי ואנשי טירה (באדיבות המועדון)דודו אדרי ואנשי טירה (באדיבות המועדון)
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה