הדרבי הראשון בסדרת גמר פלייאוף ליגת ווינר סל בין מכבי להפועל תל אביב אמנם עבר בשלום, אך עדות של לירון וייסבלאט סולומון, אמו של אוהד מכבי תל אביב שי סולומון, פרסמה היום (ראשון) עדות מדאיגה במיוחד, כשהיא טוענת כי אוהדי הפועל תל אביב תקפו את בנה וחבריו והגישה תלונה במשטרה על כך. 

“מדובר בשלושה נערים בגילאים 16-18 שרק רצו לעודד את הקבוצה האהובה עליהם בדרבי התל אביבי.הם יצאו ממשגב, לקחו אוטובוס לכרמיאל משם ברכבת לת״א ומשם להיכל נוקיה. ראו את קבוצתם מנצחת ורק רצו לעשות את הדרך חזרה” כתבה לירון סולומון. 

האמא שטוענת כי בנה הותקף המשיכה: “בדרך חזרה לרוע מזלם נתקלו בחבורה של אוהדי הקבוצה היריבה, לא אויבים, לא אנטישמים, סתם חבורה של אוהדים. אחד מהם ירק על הבן שלי, הוא החליט שהוא לא עושה דבר והמשיך לתחנת האוטובוס מבלי להתייחס ואז נתקלו בקבוצה נוספת של אוהדים.

“הם שלושה נערים לבדם, ואוהדי הקבוצה היריבה כעשרה. אוהדי הקבוצה התחילו לתקוף אותם, חבטו בראשו של אחד מהם בקסדת אופנוע, הכריחו את הבן שלי להוריד את החולצה, שכנראה לא הייתה בצבע הנכון מבחינתם, לאחר שסירב, חטף אגרוף לפנים ולפני שהבין מה קרה הוציאו לעברו סכין. הם התחילו לברוח כשהם רצים ברחובות ת״א מבוהלים”.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה