מה עוד אפשר להגיד על ליאו מסי? הפרעוש המשיך להוכיח שאין שיא שיעמוד בפניו כשהשווה את שיאו של דני אלבס והפך לשחקן הפעיל עם הכי הרבה תארים קבוצתיים בהיסטוריה של הענף. הארגנטינאי זכה הערב (שבת) בתואר ה-43 בקריירה עם זכייתה הרשמית של פאריס סן ז’רמן באליפות צרפת.

בנוסף, עם השער שכבש ב-1:1 מול שטרסבורג שהעניק את האליפות באופן סופי, מסי כבש את פסגת מלכי השערים של חמש הליגות הבכירות באירופה בכל הזמנים, עם 496 שערים, כשהוא משאיר מאחור את רונאלדו שכבש 495 שערים. הארגנטינאי עשה זאת ב-574 משחקים, בעוד שהפורטוגלי ב-626.

ליאו מסי חוגג עם מרקו וראטי (רויטרס)ליאו מסי חוגג עם מרקו וראטי (רויטרס)

הארגנטינאי פתח את העונה הנוכחית כשהוא עם 40 תארים ואלבס שהחזיק בשיא לבדו עם 43 כאלו. הפרעוש רשם עונה אישית נהדרת כשלצד הזכייה ההיסטורית במונדיאל בקטאר, הוא הוסיף לארון את הסופר קאפ הצרפתי ואליפות צרפת ובכך השתווה לברזילאי.

בנוסף לשלל תאריו האישיים, הפרעוש זכה ב-10 אליפויות עם ברצלונה ועוד 2 עם פ.ס.ז’, יחד עם ארבע זכיות בליגת האלופות. כמו כן, הארגנטינאי הניף גם שלוש פעמים את אליפות העולם לקבוצות, שלוש פעמים בסופר קאפ האירופי, שמונה פעמים בסופר קאפ הספרדי, פעם אחת בסופר קאפ הצרפתי ושבע פעמים בגביע הספרדי.

בגזרת הנבחרת הלאומית מסי זכה עם ארגנטינה במדליה אולימפית, במונדיאל עד גיל 20, פעם אחת בקופה אמריקה, גביע הפיינליסימה ותואר הנבחרות הגדול מכולם – מונדיאל, אותו הניף לפני פחות מחצי שנה בקטאר. 

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה