אחרי שהשאיר את הקבוצה בליגה, שרון מימר סיכם עקרונית על המשך דרכו במכבי בני ריינה. הערב (שבת) הקבוצה אומנם הובסה 4:0 להפועל חיפה, אבל במבט הכללי היא יכולה להיות מאוד מרוצה מעונת הבכורה שלה בליגת העל, כשהבטיחה את ההישארות כבר בשבוע שעבר.

“הייתה לנו פגישה טובה, התקרבנו, לומר שזה חתום? עדיין לא”, דיבר מימר על עתידו לאחר המשחק. “למדתי בחיים שכלום לא סגור עד שהוא לא חתום, אבל הכיוון חיובי, שני הצדדים רוצים להמשיך יחד ואני ממשיך שבסוף הכול יסתדר”. כאמור, הצדדים הגיעו לסיכום עקרוני ונראה שמימר ימשיך להוביל את הקבוצה גם בעונה הבאה.

על המשחק, בו הובסה קבוצתו 4:0 וסיימה את העונה בטעם מעט חמצמץ, אמר: “לא רוצים לשכוח שום דבר, מכל משחק אנחנו לומדים, גם במשחק הזה היו לנו הרבה רגעים טובים, פשוט עשינו מהמקסימום מינימום והם הוציאו מקסימום מהמינימום, זה היה משחק לפרוטוקול, כך שאנחנו לא כועסים ולומדים ממנו.

שחקני מכבי בני ריינה. עונת בכורה מוצלחת בליגת העל (חג'אג' רחאל)שחקני מכבי בני ריינה. עונת בכורה מוצלחת בליגת העל (חג'אג' רחאל)

“שום דבר לא יכול לבטל את העונה האדירה שעשינו, בני ריינה מהיום שעלתה סומנה כיורדת בטוחה, זה דבר הגיוני כי המועדון עלה בקצב מטאורי והצליח לבנות את עצמו בצורה מופתית טובה, יש פה אנשים עם אינטואיציות שיודעים לנהל ולעשות את הדברים הנכונים. הם ביטלו בהתנהלות שלהם את היתרונות שיש לקבוצות אחרות, אם זה תקציב, מערכות מסודרות ומועדונים עם ניסיון”.

רוני לוי, מאמן הפועל חיפה, סיכם: “השגנו ניצחון יפה, כיף לצאת לפגרה בטעם טוב, גם אם זה היה משחק עם פחות חשיבות. אני שמח לסיים את העונה בצורה טובה, אני שמח גם בשביל כמה שחקנים מהנוער שלנו ששיחקו וזה גם משהו שטוב לנו למועדון. יש עוד הרבה עבודה, אנחנו רוצים לראות בשנה הבאה קבוצה הרבה יותר חזקה ואטרקטיבית ונעבוד קשה מאוד בקיץ, הצוות ואני, כדי להעמיד פה קבוצה הרבה יותר חזקה.

“בירם כיאל? כולם יודעים מה דעתי המקצועית עליו, אנחנו רוצים לצרף שחקנים חזקים שיעזרו לנו להיות קבוצה יותר טובה, הוא אחד כזה, מאוד חשוב לי להביא שחקנים שרוצים להיות בהפועל חיפה ובאים עם הרבה מוטיבציה ורצון. נבנה קבוצה חזקה בשנה הבאה, אני לא אתפשר על הבינוניות הזו, כמו שאמרתי יש הרבה עבודה וזה לא פשוט, נצטרך למצוא את השחקנים הנכונים, לקבל את ההחלטות הנכונות”.

רוני לוי (חג'אג' רחאל)רוני לוי (חג'אג' רחאל)

המאמן המשיך: “השנה האחרונה הייתה מאוד מסוכנת, כמו שאני ראיתי את הקבוצה כשהגעתי אליה, אם יואב כץ לא היה מכניס את היד עמוק לכיס בינואר, מביא שחקנים ומשחרר שחקנים. השינויים האלה עשו לנו טוב, הביאו עומק, נתנו לנו אופציות, זה היה חשוב מאוד ועזר לנו לפתוח פער מהתחתית. אני לא רוצה להגיע למצב כזה בשנה הבאה”.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה