הפועל ירושלים תשחק מחר (ראשון) ב-21:00 בגמר ליגת האלופות של פיב"א מול בון הגרמנית. גמר היסטורי, שלא קורה כל יום לקבוצות בכדורסל הישראלי. הישג גדול ומכובד של הירושלמים, שהיה צריך לתת לקבוצה את כל הפוקוס שעות לפני הגמר הגדול.

אך זה לא מנע מהחכמים במנהלת הליגה הכדורסל לקבוע לפני כן את הדרבי התל אביבי בכדורסל בו תארח בשעה 18:30 מכבי תל אביב את הפועל תל אביב. משחק עם חשיבות גדולה מבחינת המיקומים הסופיים.

בהפועל ירושלים, בצדק, זועמים על המנהלת וגורמים בכירים בקבוצה העבירו ביקורת גדולה על התנהלות המנהלת וקביעת המשחק הזה. הירושלמים צודקים, מחר הכדורסל הישראלי היה צריך לעשות יום חג עם ההישג הירושלמי.

הפועל ירושלים במסע"ת לקראת הגמר

במנהלת אמרו בתגובה על כך כי: "אין שום דרך ושום תאריך מאוחר יותר שיכולנו לשבץ את המשחק. הפלייאוף חייב להתחיל ביום שני". עוד תרצו במנהלת עם דוגמה כאשר התנהל אתמול שלב חצי הגמר: "ברגעים אלה ממש, משחקות ריאל מדריד נגד ולנסיה, ובמקביל מלאגה בחצי גמר. ביום ראשון יש בזמן הגמר, באסקוניה – ברצלונה ועוד משחק של ולנסיה. כשאין ברירה, אין ברירה”.

מתי שנוח לוקחים במנהלת דוגמאות מאירופה ומתי שלא נוח אז אומרים דברים אחרים, אבל זה מה שקורה כשבמנהלת נותנים לקבוצות לנהל את לוח המשחקים ולקבוע, כי הדרבי התל אביבי היה צריך כבר להיות משוחק.

בזמנו הלכו עם הקביעה של מכבי ת"א, ורואים שלוח המשחקים פשוט לא מנוהל כמו שצריך. נקווה שבעתיד יו"ר המנהלת הנכנס, ארי שטינברג, יתחיל לשנות את מה שצריך. 

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה