במשרד החקירות ויצמן יער מתכוונים לפקח היום מקרוב מאוד לפני ובמהלך משחק התחתית החשוב בין סקציה נס ציונה לבני ריינה (20:00, שלמה ביטוח). בהתאחדות לכדורגל ובמנהלת הליגות בכדורגל התקבלה אתמול פנייה מנס ציונה, ובעקבותיה נעשתה פנייה למשרד החקירות.

הפנייה שהתקבלה מעוררת דאגה רבה מאוד בקרב בכירים בכדורגל הישראלי. הם סבורים כי חייבים לבצע חקירה מיידית בנושא לאור המידע הראשוני שהתקבל, ומעורר כל מיני תהיות לכאורה לגבי כשירות המשחק.

בתוך כך, קיים חשד כי קבוצה נוספת מעורבת לכאורה במשחק שיתקיים היום בין נס ציונה לריינה. בהמשך לפניית הכתומים למנהלת ולהתאחדות לכדורגל, התקבל מידע כי לכאורה עוד קבוצה מעורבת וגילתה עניין במשחק הזה, כך לפי מידע שהגיע לבכירים בכדורגל הישראלי.

בכל מקרה, במשרד החקירות מתכוונים במקביל גם לזמן לחקירה מעורבים במשחק שיתקיים היום כדי לקבל תמונה יותר ברורה על הדברים. הנחת העבודה היא כי לא סתם התקבל טלפון עם דאגה רבה לגבי המשחק שאמור להתקיים הערב בין שתי הקבוצות.

בכירים בכדורגל הישראלי אמרו ביימה האחרונה: "אנחנו מאוד מקווים שאין דברים כמו שיש מי שטוען לכאורה לגבי המשחק הזה, נקווה שמי שצריך יעשה את העבודה שלו, ויטפל במלוא הרצינות".

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה