יותר מ-20 שעות לאחר שנסחפו בשיטפון בנחל ציחור, אליו נקלעו עם רכבם, נמצאו גופותיהם של סהר ומעיין עשור, ילדיו של ניני עשור, מגן העבר שהיה חלק ממכבי תל אביב בעונת האליפות של 1991/92 וזכה איתה גם בגביע המדינה בעונת 1993/94.

השניים, יחד עם זוגתו של מעיין, שי דהאן, נקלעו כאמור לשיטפון ונסחפו עם הזרם, כאשר כוחות ההצלה עשו מאמצים רבים לאתרם. אחרי שבת הזוג אותרה במהלך הבוקר במצב טוב והועברה לבית החולים סורוקה, גם ילדיו של עשור נמצאו, אבל ללא רוח חיים.

בהודעתה של עיריית טבריה נכתב: “העיר טבריה כולה בוכיה ומרכינה ראשה לנוכח האסון הכבד בערבה, בו נהרגו שני צעירים בני העיר - מעיין וסהר ז"ל. בשם כל תושבי טבריה, אנו שולחים תנחומים מעומק הלב למשפחת עשור האהובה והיקרה ומחבקים אותה בשעתה הקשה”.

ראש עיריית טבריה בפועל, בועז יוסף, ספד: "אלה הם רגעים קשים מאוד לעיר כולה - עיר שמאז שעות הלילה החזיקה אצבעות, התפללה וקיוותה לבשורה הטובה ולנס חג הפסח, אך הנורא מכל קרה. אנו פה כדי לחבק את ההורים ניני וכנרת ואת האחים תומר וגיא. משפחת עשור היא חלק ממשפחת העיר טבריה וברגעים אלה כולנו לצידה". לאור האסון, הודיע ראש העיר בפועל על ביטול הסיור המסורתי של חגיגות המימונה מחר בערב.

במכבי תל אביב גם כן הביעו תנחומים: “מועדון הכדורגל מכבי תל אביב משתתף בצערו של שחקן העבר, ניני עשור ומשפחתו עם היוודע מותם של ילדיו מעיין וסהר עשור אוהדי הקבוצה שנהרגו בשיטפון בנחל ציחור. שלא תדעו עוד צער”.

ניני עשור גדל בטבריה ושיחק במכבי תל אביב בין השנים 1990-1992 ולמשחק אחד בגביע האינטרטוטו בעונת 1993/94, כאשר בשתי העונות האחרונות רשם רק הופעה אחת בכל עונה. בעונת האליפות הוא כבש פעמיים ובישל שלוש פעמים. בנוסף הוא שיחק גם בקבוצה המקומית מספר שנים וגם בהפועל בית שאן, ואף קיבל בשנת 1989 זימון בכורה לנבחרת ישראל. 

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה