בהפועל חיפה אמנם שואפים לנצח במחזור הקרוב בבית מול הפועל תל אביב, במה שיהווה חותמת להישארות של הקבוצה בליגת העל, אבל יחד עם זאת פוזלים לקראת העונה הבאה ומנסים לסמן מטרות מאחורי הקלעים לטובת חיזוק ושדרוג הקבוצה בשחקנים ישראלים טובים.

אחד מהם הוא קשר בני סכנין בשלוש שנים האחרונות בירם כיאל, שמסיים חוזה בתום העונה בקבוצתו וטרם זכה להצעה חדשה. כיאל שיתף בהצלחה פעולה בעבר עם רוני לוי במכבי חיפה לפני שיצא למסע הארוך שלו מעבר לים. כיאל נחשב לאחד השחקנים הישראלים הטובים בליגה ובהפועל חיפה היו רוצים לראות אותו מצטרף בשנת המאה של המועדון. נראה שהכסף לא יהווה מכשול אם הקשר ירצה במעבר, כאשר גם בסכנין לא ימהרו לוותר עליו.

הקבוצה עצמה ממשיכה להתאמן ולהתכונן למשחק הליגה הקרוב עם סגל מלא ובכלל זה מי שחזרו מפציעות, אלכסנדר שצ’קיץ’, חאתם עבד אלחמיד ודניס פוליאקוב. רוני לוי יגבש את ההרכב רק לקראת סוף השבוע ונראה שיהיו מספר שינויים ב-11 לעומת אלו שפתחו במשחק האחרון בהפסד בטדי.

רוני לוי (עמרי שטיין)רוני לוי (עמרי שטיין)

לואי טאהא וגל אראל שפתחו כבלמים יצטרכו לפנות את מקומם לטובת קונסטנטינוס סוטיריו שחוזר מהשעיה בגין צבירת כרטיסים צהובים, ולטובת אחד מהשניים, עבד אלחמיד או פוליאקוב. מקומו של לירן סרדל בקישור מובטח.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה