המחזור ה-25 בספרד זימן לנו עוד משחקים מרתקים, ובמוקד ברצלונה שוב ניצחה בתוצאה האהובה עליה, 0:1, הפעם את אתלטיק בילבאו. ריאל מדריד שיחקה קודם לכן מול אספניול וביצעה מהפך ביתי בדרך ל-1:3, כשפער תשע הנקודות בצמרת נשמר.

בינתיים, גם המנג’רים של LaLiga Fantasy ONE – ליגת החלומות הרשמית של הליגה הטובה בעולם, חתמו מחזור עמוס במיוחד. כמו בכל מחזור, אנחנו מביאים לכם את סיכום האירועים מהמפגשים, שכוללים את השחקן המצטיין, נבחרת השבוע וההרכב “הרווחי” (השחקנים שקיבלו הכי הרבה נקודות ביחס למחיר שלהם בשוק ההעברות).

כל מה שצריך לדעת לקראת מחזור 26 בפנטזי

מצטיין המחזור: אנס אונאל – 14 נקודות

אם במחזור הקודם היה זה בורחה מיוראל שסיים כמצטיין, הפעם מדובר בחברו לחוד בחטאפה, שהרשית צמד ב-2:2 של הכחולים ממדריד עם קאדיס. שני השערים שלו היו שווים 8 נקודות בפנטזי, כאשר הוא גם השלים 90 דקות (שתי נקודות), סחט פנדל (שתי נקודות), בעט חמש פעמים למסגרת (2 נקודות), אך איבד נקודה על שתי הספיגות של קבוצתו ועוד נקודה על 17 איבודי כדור. הוא זכה לציון בונוס של שתי נקודות.

אנס אונאל (רויטרס)אנס אונאל (רויטרס)

ההרכב של המחזור: שובו של בוסקטס

מחזור בו שחקני ההגנה ללא ספק הצטיינו. סרחיו הררה מאוססונה בין הקורות עם 11 נקודות, חאבי גלאן מסלטה ויגו תרם 13 נקודות, אדר מיליטאו שהבקיע בניצחון ריאל מדריד עם 13 נקודות ואלחנדרו באלדה מברצלונה עם 11 נקודות. את חוליית ההגנה משלים חוסה חימנס מאתלטיקו מדריד עם 10 נקודות.

בקישור, רובן אלקראס מקאדיס עם 11 נקודות, סרחיו בוסקטס בהופעה נדירה ב-11 כאן אחרי שבישל בברצלונה עם 10 נקודות משלו וקאנג אין לי ממיורקה הביא 10 נקודות גם כן. החלק הקדמי כולל את ג’סטין קלייברט מוולנסיה (11 נקודות) ואת יאגו אספאס, שסיים בשוויון נקודות עם מצטיין המחזור אנס אונאל (14).

הרכב המחזור בפנטזי (צילום מסך)הרכב המחזור בפנטזי (צילום מסך)

ההרכב הרווחי של המחזור: 3 נציגים לוויאדוליד

סרחיו אסנחו מוויאדוליד מככב בין הקורות עם 8 נקודות ושווי שוק של 697 אלף אירו בלבד. בהגנה חברו לקבוצה לוקאס אולאסה עם שמונה נקודות ב-684 אלף אירו, ג’אנק אזקאג’אר מוולנסיה עם 8 נקודות ב-684 אלף אירו וקווין ואסקס מסלטה ויגו עם שש נקודות בשווי שוק של 684 אלף אירו.

בקישור, רובן סאנצ’ס מאספניול (6 נקודות בשווי 685 אלף אירו), איבן סאנצ’ס מוויאדוליד (7 נקודות בשווי 726 אלף אירו), טטה מורנטה מאלצ’ה שהביא 9 נקודות בשווי של 686 אלף אירו ורובן אלקראס עם 11 נקודות תמורת 821 אלף אירו בלבד. בהתקפה, אבדון פראטס ממיורקה (7 נקודות, 684 אלף אירו), קרלוס פרננדס מריאל סוסיאדד (7 נקודות, 684 אלף אירו) ורובן סוברינו מקאדיס עם 7 נקודות תמורת 692 אלף אירו.

ההרכב הרווחי של המחזור (צילום מסך)ההרכב הרווחי של המחזור (צילום מסך)

 

עשרות אלפים כבר נרשמו והצטרפו לטירוף, ובכך סיפקו לעצמם הזדמנות לזכות בפרסים שווים במיוחד: מדי מחזור יחולקו פרסים למנצחים השבועיים, ובסיום העונה אחד מכם יזכה בפרס הגדול – חבילה זוגית הכוללת טיסה ואירוח VIP בקלאסיקו הענק בין ברצלונה לריאל מדריד.

משחקי הליגה הספרדית משודרים בערוץ ONE למנויי HOT, מנויי yes, סלקום TV ופרטנר TV

להורדת האפליקציה באייפון לחץ כאן

להורדה האפליקציה באנדרואיד לחץ כאן 

עדיין לא הצטרפתם לטירוף? זה בדיוק הזמן לעשות זאת וגם להתחיל לעקוב אחרינו קרוב ברשתות החברתיות, עם עמודי הפייסבוקהאינסטגרם והטוויטר של LaLiga Fantasy ONE, שם תוכלו להתעדכן בכל המתרחש בליגה הספרדית בהקשר ליגת החלומות וגם לשאול אותנו כל מה שמעניין אתכם לדעת.  

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה