מקרה הפועל הרצליה יחזור על עצמו בליגה א' דרום? כזכור, רק באוקטובר האחרון, מכבי יבנה, שסיימה עם הפועל הרצליה ב-1:1, קיבלה מבית הדין המשמעתי ניצחון טכני, היות והרצליה שיתפה את טל תורג'מן שלא כדין (שחקן נוער שלא ריצה הרחקה בגין 5 כרטיסים צהובים).

בשישי האחרון, במסגרת המחזור ה-24 בליגה, מכבי עירוני אשדוד אירחה את עירוני כספייה והשתיים נפרדו ב-1:1, אך הסיפור הגדול היה מצד המארחת אשר שיתפה את איתי אבגי שלא כדין (עקב כרטיסים צהובים) וצפויה לעמוד בפני בית הדין המשמעתי.

שחקן נוער של מכבי עירוני אשדוד, עלה מן הספסל בדקה ה-54 להתמודדות ואורי קרגולה, שקיבל איתות מהספסל, הוריד אותו 21 דקות מאוחר יותר, בדקה ה-75, לאחר שהבינו כי נעשתה טעות לגביו. אבגי ומכבי עירוני אשדוד כבר מופיעים בין המוזמנים לדיונים בבית הדין המשמעתי ברמת גן ליום רביעי הקרוב.

אוהדי מכבי עירוני אשדוד (יונתן גינזבורג)אוהדי מכבי עירוני אשדוד (יונתן גינזבורג)

באשדוד יטענו לתום לב, בדומה להפועל הרצליה, ממנה נלקחו שלוש נקודות כשקיבלה הפסד טכני. כסייפה צפויה ליהנות מהרגע ולהתקרב עוד יותר לצמרת הטבלה, כשעד כה היא מספקת את אחת הסיבובים השניים הטובים בליגה. בתוך כך, על אף היכולת הטובה, הסערה בנוגע למוסר התשלומים מצד המועצה שמבטיחה ולא מקיימת עד כה את שהתחייבה עדיין מתרחשת.

בנוגע לאשדוד, אם בית הדין יקבע ברביעי כי הקבוצה מקבלת הפסד טכני, היא תרד למקום ה-12 בטבלה ותהיה רחוקה רק שש נקודות מירידה לליגה ב'. כסייפה לעומת זאת, תחלוף על פני מרמורק ותעלה למקום השביעי בטבלה, ארבע נקודות בלבד מהמקום החמישי שמוביל לפלייאוף העליון.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה