לאחר שהאוהדת מספר אחת של בית”ר ירושלים חשפה בגילוי לב כי היא חלתה בסרטן ובסוכרת וקראה לעזרה למימון הטיפול שלה העומד על 40,000 שקלים, בעלי המועדון מהבירה, ברק אברמוב, ביצע מחווה יוצאת דופן עבורה שלגמרי מחממת את הלב.

אברמוב הודיע כי החליט לתרום בשמו ובשם המועדון מחצית מהסכום של הטיפולים לאוהדת הקבוצה אביגיל שרעבי (20,000 ש״ח), והמועדון הודיע: “אנו מאחלים לאביגיל אריכות ימים ושתחזור אלינו ליציע בשיא הכוח”.

שרעבי כתבה בפוסט שפרסמה: “חברים יקרים שלי, בעיניים דומעות אני כותבת לכם. לא מאמינה שככה המצב שאני צריכה לבקש עזרה לעצמי. בנובמבר האחרון חליתי בסכרת מאוד קשה בדרגה 2. אני מזריקה ארבע פעמים ביום אינסולין לבטן. יש לי לחצי דם גבוהים ואני נוטלת 13 כדורים בכל יום”.

אביגיל שרעבי (שי לוי)אביגיל שרעבי (שי לוי)

שרעבי המשיכה: “לאחר סדירת בדיקות מקיפה, כולל סי.טי, התבשרתי שיש לי גידול סרטני ממאיר בגודל של שבעה סנטימטרים וגם אבנים בכלייה. אני נאלצת לעבור ניתוח לכריתת הכלייה השמאלית שלי. כל המציל נפש אחת בישראל יש לו מעלה גבוהה בשמיים. סכום הניתוח הוא 40,000 ש”ח. עצוב לי מאוד שבמדינה שלנו אדם צריך לקבץ נדבות, בושה. שנעזור תמיד רק בשמחות, אוהבת אתכם”.

אפשר לעזור בתרומות דרך הביט במספר הטלפון 0544204784 נאור ולרשום לתרומה, בנק דיסקונט סניף 109 חשבון 137335549 יורם שרעבי, וגם דרך הפייסבוק בקבוצה “עוזרים לאביגיל שרעבי להחלים”.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה