אירוע חמור מאין כמותו בליגת ילדים א’ שרון. השופט, ג’ברין חוסין, שחבר באיגוד השופטים מזה 40 שנה, הודה בפני ONE כי הקבוצות סיכמו בינהן תוצאה והוא עשה להן טובה ורשם כי המשחק התקיים כסדרו. הזוי. 

השופט, ג'ברין חוסין, טוען שעשה זאת בפעם הראשונה בקריירה הארוכה שלו כ"טובה", במשחק שהיה אמור לארח בפרדס חנה את מ.ס. בני קלנסוואה ומועדון ספורט פרדס חנה כרכור, במסגרת המחזור ה-18 בליגה ילדים א' שרון. בשישי האחרון קלנסוואה הודיעה להתאחדות לכדורגל שמתפרקת היא.

בדו"ח המשחק צוין כי בדיע אבו ראס ומשה יזדי עמדו על הקווים, ואם לא די בכך, בני קלנסוואה פתחה עם 10 שחקנים, כשעוד 4 נכנסו כמחליפים. בסיום? 0:10 לפרדס חנה כרכור. מתוך המועדון ש"ניצח" טוענים כי משחק לא היה ולא נברא וכי השחקנים הצעירים ערכו משחקון פנימי ביניהם, הרי שקלנסוואה לא באמת הופיעה להתמודדות הזו. יזדי, שמופיע בטופס המשחק כמאמן פרדס חנה כרכור, כלל לא נכח במשחק וציין בפני ONE, לאחר שנודע לו כי המשחק לא התקיים, כי צריך לברר הנושא.

כאמור, בדיע אבו ראס ומשה יזדי מכחישים מכל וכל כי לא התקיים משחק, אף על פי הודאתו של השופט, ג'ברין חוסין, שהצדדים סגרו ביניהם תוצאה והשופט עשה להם טובה והזין דו"ח שופט על המשחק שלא התקיים בפועל. גורם בכיר ממועדון ספורט פרדס חנה כרכור הודה פעמיים בפני ONE כי משחק ילדים א' לא התקיים ומי שאחראי על הטופס הוא השופט שציין בכל זאת בדו"ח המשחק כי הצדדים שיחקו.

הפארסה במשחק בין פרדס חנה לקלנסוואה
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה