צ’לסי לא הפסיקה לרכוש שחקנים בינואר האחרון, חלקם מהטופ העולמי, אבל בכל הקשור לתוצאות הסיפור שונה לחלוטין. הבלוז ניצחו רק בשניים מתוך 14 המשחקים האחרונים שלהם בכל המסגרות עם המאמן גרהאם פוטר, ולאוהדים כנראה מתחיל להימאס, אפילו קצת יותר מדי.

בעמוד הראשי של ‘מירור’ באנגליה, פוטר חשף שהוא סופג איומים על חייו: “אוהדים אומרים לי שהם רוצים שאני והילדים שלי נמות. צריכים להיזהר עם זה”. בכלי התקשורת הוסיפו שפוטר קיבל איומים מזעזעים באימייל מאוהדים ‘חולים’: “כתם מכוער על המשחק היפה”.

פוטר עצמו התייחס לכך כשאמר: “קיבלתי אימיילים לא כל כך נחמדים, איחלו לי למות וזה כמובן לא נעים, אומרים לי שאני הגרוע בהיסטוריה של המועדון. אפשר להגיד ‘לא אכפת לי’, אבל זה יהיה שקר, כן משנה לי מה אנשים חושבים ואני רוצה להצליח כאן. החיים שלי ושל משפחתי היו לא נעימים בכלל”.

האנגלי הוסיף: “אני מבין שאוהדים הולכים הביתה מאוכזבים כי הקבוצה לא מנצחת, אבל אני מבטיח שגם החיים שלי בארבעת החודשים האחרונים לא היו נהדרים. אני מבין שיש פה בעיה כשאני מקבל אימייל מכתובת Potterastard@gmail.com. אני רוצה להצליח כאן, זה לא נכון שלא אכפת לי”.

בעקבות האירוע, ארגון ‘תומכי צ’לסי’ הוציא הודעה המגנה את האירוע: “הארגון מזועזע שגרהאם פוטר ומשפחתו קיבלו איומי מוות. המעשים של הבודדים האלה הם מגעילים ולא מייצגים את אוהדי צ’לסי. שום מאמן ומשפחתו לא צריכים לקבל איומים משום סוג – אנחנו מאוד מאוכזבים”.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה