גורמים במכבי תל אביב מודים בשיחות סגורות עם קרוביהם כי הם עשו טעות קשה בבחירה באייטור קראנקה כמאמן במקום ולאדן איביץ’ שעזב לקרסנודאר הרוסית באמצע העונה. במועדון לא אוהבים בכלל את שיטת המשחק של המאמן הבאסקי ואת דרך האימון שלו ואף העירו לו בנושא, אך זה לא נעשה בצורה אסרטיבית או כזו שמכריחה את המאמן לשנות משהו בתהליך. 

במכבי ת”א מבינים כי טעו בהליך הסינון וההמלצות שקיבלו מאנשי עבר במועדון כמו ג’ורדי קרויף, או שחקנים ששיחקו אצל המאמן ובמכבי ת”א הכירו, התבררו כעצות רעות ולא טובות. על פי הערכות, נוכח היכולת הרעה והדרך המקצועית שבה הוא בוחר לשחק, למרות שיש לו חוזה גם לעונה הבאה, גורמים במועדון ובסביבתו מעריכים כי רק נס ישאיר את קראנקה לעונה נוספת, והוא לא אמור להיות מאמן הקבוצה בעונה הבאה. 

כמובן שהתוצאות של העונה הזו עדיין על הפרק והבעלים מיץ’ גולדהאר לא יהיה מוכן לעבור על סדר היום אם כך תמשיך להיראות הקבוצה. למרות הכל, מצפים לשיפור מיידי ביכולת של הקבוצה ומצפים מקראנקה למצוא פתרונות אחרת לא יהיה מנוס משינוי עוד במהלך העונה הנוכחית. 


ברק יצחקי סופג ביקורת פנימית על כך שהוא אינו מספיק אסרטיבי ונחרץ בשיחות שלו עם קראנקה ולא עומד על כך שהמאמן ישחק כפי שהוא הצהיר בעצמו שהוא רוצה לשחק כדורגל במהלך הליך ראיונות העבודה שהובילו להעסקתו. ליצחקי כבר נאמר לא אחת שהוא “נחמד מדי” ולא סמכותי מספיק וכי הוא עוד עלול לשלם בעצמו מחיר על הדברים האלה. 

אייטור קראנקה ורן קוז'וק
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה