פאריס סן ז’רמן ספגה אתמול (שבת) הפסד 3:1 מאכזב מול מונאקו ללא ליאו מסי וקיליאן אמבפה, ואחרי ההפסד למארסיי בגביע בשבוע שעבר האלופה מדאיגה מאוד לקראת המפגש מול באיירן מינכן בשמינית גמר ליגת האלופות. בסיום המשחק האוהדים זעמו על השחקנים, ומי שהחליט להתייצב מולם הוא פרסנל קימפמבה, שנעדר במשך רוב שלבי העונה עקב פציעה.

הבלם הצרפתי הגיע מול האוהדים עם מגפון וביקש מהם: “אל תנטשו אותנו, אנחנו עדיין צריכים אתכם, נעשה את הדברים נכון”. בהמשך הוא אמר לתקשורת. העונה לא נגמרה, יש עוד דרך ארוכה, אנחנו צריכים להתעורר, צריך להפסיק לדבר ולהתחיל לעשות. החולצה של פאריס כבדה, צריכים לקחת אחריות”.

קימפמבה הוסיף: “אין לנו סיבה לדאוג לפני באיירן, אנחנו מודעים לזה שאנחנו בתקופה קשה. כמובן שתמיכת הקהל חשובה. פחות מפחדים מאיתנו? אנחנו יודעים למה אנחנו מסוגלי, צריכים לעבוד. אנחנו קבוצה, לא רק אמבפה, הוא אמנם שחקן משמעותי במועדון, אבל יודעים מה עלינו לעשות גם בלעדיו”.

קימפמבה (צילום מסך)קימפמבה (צילום מסך)

ואם כבר מדברים על אמבפה, הכוכב שלא שיחק העביר מסר של אחדות בסטורי שלו כשפרסם את הלוגו של פ.ס.ז’ וכתב: “בואו נישאר חזקים ומאוחדים”. כריסטוף גאלטייה אמר לגביו: “לא חושב שהוא יהיה בסגל לבאיירן. הוא עדיין מחלים ובריאותו חשובה, ניקח אפס סיכונים איתו, אבל נקווה שעד שלישי וראטי ומסי יתאוששו”.

הסטורי של אמבפה (צילום מסך)הסטורי של אמבפה (צילום מסך)

המאמן כעס מאוד גם בסיום ההפסד כשאמר: “אני כועס כי ההתחלה שלנו הייתה קטסטרופלית, יש זעם, היו לנו חיסורים, היה וירוס לחלק מהשחקנים לפני המשחק, הסיטואציה קשה לכולם, גם לשחקנים וגם לאוהדים. יש מפגש חשוב בשלישי, חייבים למצוא איזון”. מרקיניוס הוסיף: “אנחנו בני אדם, אנחנו מדברים בחדר ההלבשה, צריכים לעבור תקופות כאלה, למה שניכנע עכשיו?”

בתוך כך, בצרפת מדווחים על התפרצות של היועץ הספורטיבי לואיס קמפוס בהפסקה. הפורטוגלי הביע את תסכולו בחדר ההלבשה ותקף במילים קשות חלק מהשחקנים. “בלי דונארומה זה היה נגמר גרוע יותר”, טענו בצרפת. ב’לאקיפ’ נכתב: “פאריס טבעה לפני באיירן, התוכנית של גאלטייה התנפצה בחצי שעה”.

פ.ס.ז' בצרות. כריסטוף גאלטייה (רויטרס)פ.ס.ז' בצרות. כריסטוף גאלטייה (רויטרס)
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה