איפה אתם הייתם בגיל הזה? אבי אבגי, בן ה-44, השוער בעל הניסיון הרב ששיחק בהפועל נצרת עילית בגלגולה הקודם (הפועל נוף הגליל), ודרך בין היתר, בבני יהודה, הפועל כפר סבא, מכבי הרצליה ואחרות בהן השאיר חותם, סיכם תנאיו בבית”ר תל אביב/בת ים מליגה א’ דרום. בעונה שעברה הגיע להפועל קלנסוואה ושיחק עמה בליגה ב’ דרום א’, כשבתום העונה העפילו לליגה א’ בעונה היסטורית שתיזכר לדורות. אין ספק כי בגיל 44 הוא לא עוצר מלכת, אבל ממשיך להדוף כדורים מהרשת.

את עונת 2022/23 פתח עם קבוצת בית”ר רמת גן מליגה ב’ דרום א’, ועם קבוצת ותיקי נתניה שמוליק פרלמן מליגת הוותיקים הצנועה והמהנה. אחרי 11 משחקים, כשמשחקו האחרון היה לפני יומיים בדיוק במסגרת המחזור ה-20 בליגה ב’, כאשר קבוצתו התמודדה מול בני יפו אורתודוכסים. עתה, חובר לקבוצה שמצאה את עצמה בעונה החולפת יורדת מהליגה הלאומית, והשנה, בתום 18 מחזורים במקום האחרון בטבלת ליגה א’ דרום, מה שלא הותיר ברירה לקברניטי הבית”רים, אלא להביא את שועל הקרבות למועדון.

לבית”ר תל אביב/בת ים יש עד ה-8 בפברואר 2023 להתחזק במספר שחקנים נוספים, על מנת לסיים את העונה הנוכחית לפחות במרכז הטבלה. מספר דיבורים בין ההנהלה לשחקנים שיכולים לעזור לקבוצה לצאת מהבוץ אליו נקלעה. אבגי לא יהיה השחקן האחרון שינחת בבית”ר תל אביב/בת ים, ובמועדון מבטיחים הפתעות נוספות. ביום חמישי הקרוב, ה-2 בפברואר, תארח בית”ר תל אביב/בת ים את שמשון תל אביב במסגרת המחזור ה-19. המשחק יתקיים ב-19:00 באצטדיון רמלה, כשאיך לא – אבגי יפגוש את מאמנו בעונה החולפת, חיים סירוטקין, שכזכור, השניים עלו יחדיו עם קלנסוואה לליגה א’.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה