“הסיפור בין קיליאן אמבפה לריאל מדריד לא נגמר”. המשפט הזה נשמע לא מעט בשנים האחרונות בכלי התקשורת וגם לאחר שהכוכב האריך את החוזה שלו בפאריס סן ז’רמן עד 2024, נראה ששום דבר לא גמור בינו לבין הבלאנקוס, כך לפי דיווח של מריו קורטגנה, כתב ה’אתלטיק’, לשעבר ב’מארקה’.

לפי הפרסום שלו, מאז הקיץ ועד עכשיו החלוץ וריאל היו במגעים, שנמשכים עד עכשיו. בבירת ספרד לא שכחו מאמבפה, והאחרון בוודאי לא שכח מהמועדון ממדריד. הבלאנקוס שמרו על תקשורת דיסקרטית עם השחקן ומקורביו מאז המונדיאל, ו”היו עניינים”, לפי מה שמספרים ב’אתלטיק’.

“אם אמבפה יחליט לעזוב את פ.ס.ז’, ריאל מדריד תהיה מוכנה”, הוסיפו ב’אתלטיק’, שם נכתב בנוסף שאלופת אירופה עדיין רוצה את הצרפתי, לא משנה כמה נטען שלא. עוד הוסיפו שפאריס יודעת שהכוכב לא ויתר על החלום שלו לשחק אצל הלבנים. גורם במועדון הצרפתי אמר: “הקבוצה היחידה שיכולה להוציא את קיליאן מכאן זו ריאל”. 

פאריס נמצאת כעת בקטאר במסגרת המסע של הקבוצה למדינות ערב, כשמחר הבחורים של כריסטוף גאלטייה יתמודדו מול קבוצת כוכבי אל הילאל ואל נאסר מערב הסעודית. אוהד בקטאר פנה לאמבפה ואמר לו “בוא למדריד, נתראה שם”, והכוכב הגיב עם אגודל שכביכול “מאשר” זאת. 

אם מסי היה שחקן כדורסל זה היה נראה כך...
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה