אחרי שזכה במונדיאל עם נבחרת ארגנטינה, ליאו מסי עדיין רעב. הכוכב סוף סוף הניף את הגביע שהיה חסר לו וביום רביעי האחרון חזר לשחק במדי פאריס סן ז’רמן מול אנז’ה, כשהוא אף מצא את הרשת בניצחון 0:2 של האלופה.

לפי דיווח דרמטי ב’לאקיפ’, למרות שהיה נדמה שהכול סוכם בין הצדדים בדרך לחוזה חדש, הפרעוש עדיין לא אמר ‘כן’ להצעה, בניגוד למה שפורסם קצת אחרי המונדיאל. בשבועות האחרונים דווח שמסי כבר סיכם הכול מול המועדון, אבל הנושא ממשיך להידחות: “הוא לא משוכנע”, טוענים.

הפרסום הזה מגיע על רקע הדיווחים שאל הילאל הסעודית, יריבתה של אל נאסר בה חתם כריסטיאנו רונאלדו, מוכנה להציע לארגנטינאי 300 מיליון אירו לעונה, דבר שעשוי ליצור רעידת אדמה בכדורגל העולמי. לפי ‘מארקה’, הקבוצה אף מוכנה להציע 350 מיליון אירו, כשגם אל איתיחאד הביעה עניין והשתיים ביקשו סיוע מהממשלה.

האם לעיכוב בתשובה יש קשר להצעה מאל הילאל? מסי (רויטרס)האם לעיכוב בתשובה יש קשר להצעה מאל הילאל? מסי (רויטרס)

אותה הצעה עלולה גם לגרום לכך שהבעלים הקטארים של פ.ס.ז’ יאלצו להציע לפרעוש יותר כסף כדי לשכנע אותו להמשיך לעונה נוספת, כאשר נכון לעכשיו הוא משתכר ב-30 מיליון אירו לעונה. במועדון עדיין ממתינים למוצא פיו של הכוכב.

כך או כך, בכלי התקשורת השונים מיישרים קו פעם נוספת שברצלונה לא באה בחשבון מבחינת הפרעוש. בין הצדדים לא קיימים שום מגעים והסיכוי שהשחקן האגדי של הקטלונים יחזור לקאמפ נואו בקיץ נמוכים עד לא קיימים.

צ'אבי: לרונאלדו לא יהיה קל בליגה הסעודית
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה