אוי, מכבי פרדס כץ. הליגות הנמוכות ממשיכות לשבור שיאים בכדורגל הישראלי. במרץ 2020 מכבי פרדס כץ הובסה 26:0 בידי הפועל רמת ישראל, כשיניב אבדר קבע שיא של 16 שערים אישיים למשחק אחד. הפעם, כמעט שלוש שנים מאוחר יותר, אותה מכבי פרדס כץ, מהקבוצות הגרועות בישראל בשנים האחרונות, הפסידה אתמול (חמישי) 31:0 להפועל צפרירים חולון, זאת במסגרת המחזור ה-20 בליגה ג' ת”א.

לנוכח התוצאה הגבוהה, לשופט הראשי, הלל יובל אריה, נגמר המקום בפנקס הקטן השוכב לו בכיס המכנסיים, מה שהביא את שחקני הפועל צפרירים חולון אליו לחדר בסיום ההתמודדות, שישלימו לו את שמות הכובשים. “כל התקפה היה גול”, ציין רון בוארון, שהתכבד בחמישייה והיה בעברו שחקנה של מכבי "ספרטק" רמת גן המיוחדת של אלכס בסקין. מלבד החמישייה של רון, אביב כהן התכבד בשביעייה, סתיו אזרזר עם שישייה, אבי ביטון בשלושער, טום זגורי עם צמד, אבירן אלקריף עם צמד, אורן סממה עם צמד והיתר, שהשתתפו בחגיגה וכבשו שער אחד הם חן חבושה, דוד פנסטר וסלבר אוספנוב. סה"כ, 0:31 להפועל צפרירים חולון על מכבי פרדס כץ.

השיא הישראלי הגבוה בליגת העל עומד על 13 שערים, כשבשנת 1950 מכבי תל אביב ניצחה 0:13 את מכבי ראשון לציון. בשנת 1955 הפועל פתח תקווה הביסה 2:13 את הפועל בלפוריה. בליגות הנמוכות לא מעט תוצאות מביכות להפועל טירת שלום ומכבי פרדס כץ – שתי קבוצות שבשנים האחרונות היו מקבלות בראש כמעט מכל קבוצה אפשרית. טירת שלום התאזנה במעט, אבל פרדס כץ נשארה החצר האחורית של בני ברק. במועדון ציינו כי הקבוצה חסרה 10 שחקנים משמעותיים ועל כן הפסידה בתוצאה כה גבוהה.

התוצאה הגבוהה ביותר במשחק בינלאומי הושגה אי-שם בחודש אוקטובר 2002, במשחק "העונה" במדגסקאר, בו אירחה AS אדמה את SOE אנטננריבו בליגת העל המלגשית. בסיום, 0:149 לקבוצת אדמה. שחקני אנטננריבו כבשו החל מהדקות הראשונות של ההתמודדות שערים עצמיים כאות מחאה מצד מאמן הקבוצה המפסידה שכן השופט בתחילת המשחק פסק כדור כנגדה. מאז החלה ה"חגיגה" שהביאה לשיא עולמי. 

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה