כפי שפורסם ב-ONE, לאחר החלטת מרכז בית"ר על המשך פעילותם של קופל, שניצר ושניידר כועד המנהל של בית"ר תל אביב/בת ים, הקבוצה לא רק שיוצאת לדרך חדשה מבחינה ניהולית, אלא גם מבחינה מקצועית. לאחר 11 מחזורים, קבוצתו של ארז בלפר סוף כל סוף יכולה לחייך ובגדול, לאחר שאמש (שבת) ניצחה 2:3 באצטדיון חולון את עירוני מודיעין, בזכות שערים של רוי פרץ (6', 10') ונתנאל פרץ (25'). דניאל גרץ (57') ואוריאל פיניה (64') צימקו.

הקבוצה שירדה בעונה החולפת מהליגה הלאומית, נקלעה בתחילת העונה למצב בו לא ידעה לאן פניה מועדות, שכן ברקע הדברים התנהל בבית המשפט העברתו של המועדון מידיו של ליאור שחטר לידי מרכז בית"ר ולא היה ברור כיצד יסתיים הפרק הזה וכיצד ישפיע על המשך פעילותו של המועדון, בעוד מכבי תל אביב כבר החליטה שהיא לא ממשיכה את שיתוף הפעולה, לאור התדרדרות המועדון לליגה א'.

לנוכח התוצאה, המצב בתחתית טבלת ליגה א' דרום השתנה. בית"ר תל אביב/בת ים חלפה על פני עירוני כסייפה ועלתה למקום ה-14, מעל הקו האדום, כשלרשותה שבע נקודות. אפשר להגיד כי חולקת את המקום ה-13 יחד עם מועדון הכדורגל מכבי שעריים, הרי שלשתיהן שבע נקודות, אלא שלשעריים יחס שערים עדיף מזה של בית"ר תל אביב בת ים (7- לעומת 10-). שמשון כפר קאסם נשארת הקבוצה היחידה שלא השיגה ניצחון העונה.

ארז בלפר (יונתן גינזבורג)ארז בלפר (יונתן גינזבורג)

לאחר הניצחון אמר ארז בלפר ל-ONE: "אני שמח מאוד על הניצחון. יותר מזה שהתגעגעתי להרגשה הזו, אני שמח יותר בשביל השחקנים. חצי שני מאוד בלט חוסר הניסיון שלנו ואני מאוד שמח שבכל זאת זה הספיק לניצחון שלנו. בכל מקרה, אנחנו חייבים להתחזק ואני מקווה שההנהלה החדשה מבינה את זה ושזה יקרה כמה שיותר מהר". 

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה