התחילה מערכת רוויית תככים ואיומים שאני מפחד להגיד מה אני חושב”, כך אמר לא מכבר מיכאל 'כיחלה' וייסמן, רכז הכדורגל במרכז הפועל, במהלך ישיבת הדירקטוריון. הוא אמר את הדברים בהקשר למערכת הבחירות לראשות ההתאחדות לכדורגל, כשמסתבר כי לא סתם 'כיחלה' אמר את הדברים.

זמן לא רב לפני כן נדהם מי שמלווה את הכדורגל הישראלי עשרות שנים, חבר הנהלת ההתאחדות לכדורגל, למצוא מכשיר מעקב ברכבו השכור. בדיקה העלתה כי ה’סים’ שהיה בתוך המכשיר שנמצא קשור לחו"ל ולא לחברה ישראלית. 'כיחלה' שיתף את הדברים עם אנשים הקרובים אליו. למעשה, החשד היה לכיוון גורמים הקשורים לכאורה בעקיפין למרכז הפועל.

אגב, בדיקה שעשינו עם חברת ההשכרה העלתה כי הם לא שמים מכשירים כאלה ברכבים שלהם בישראל ואף כי הם לא מכירים מכשיר כזה, כאשר שלחנו את התמונה של מכשיר המעקב שנמצא ברכבו של וייסמן.

מכשיר המעקב שנמצא במכונית של מיכאל 'כיחלה' וייסמן (פרטי)מכשיר המעקב שנמצא במכונית של מיכאל 'כיחלה' וייסמן (פרטי)

‘כיחלה’ וייסמן אמרת בישיבת דירקטוריון מרכז הפועל כי ‘התחילה מערכת רוויית תככים ואיומים שאני מפחד להגיד מה אני חושב’, למה התכוונת?
“אני לא אוהב לדבר, אני לא זוכר מערכת כזו”.

ואני מבין שמצאת מכשיר האזנה, מעקב במכונית השכורה שלך?
“לא, זה היה של חברת ה’ליסינג’, בתחילה חשבתי ששמו לי מכשיר האזנה. אבל אז הבנתי שכל חברת ליסינג שמה מכשיר GPS כדי לדעת אם חצית לשטחים אם גנבו את הרכב”.

אבל שלחו לי תמונה של המכשיר.
“בתחילה חשבתי, אבל שמו לי מכשיר של החברה”.

מיכאל 'כיחלה' וייסמן (פרטי)מיכאל 'כיחלה' וייסמן (פרטי)

אומרים שעקבו אחריך?
“אין מעקב, אז שמעון מימון אמר בישיבת הנהלה שמצותתים לחברים. מערכת רוויה בכל מיני דברים שלא היו אף פעם, לא מוצאת חן בעיני”.

מי עוקב אחריך?
“אני אמרתי שעוקבים אחרי?”.

לאחר מכן ביקש וייסמן לחדד את הדברים ואמר בתגובה: “בהמשך לשיחתנו, חוזר ומדגיש. אף אחד לא עוקב אחריי, לא מצלם ולא סוחט. ב-16/11 החליט דירקטוריון הפועל שאורן חסון מועמד הפועל ומאותו יום אני עובד בחריצות ומשקיע הכול שרשימת הפועל ואורן בראשה ינצחו. אם אהיה ברשימה או לא, אהבתי וחובתי להפועל הם בראש מעיניי”.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה