רז רחמים מחפש לו בית חדש. אחרי שבעה משחקים ושישה מחזורי ליגה (א' דרום), החליט השוער בן ה-25, בנו של אסי רחמים, המזוהה יותר מכל עם הפועל באר שבע, לעזוב את עירוני כסייפה, זאת בעקבות אי תשלום משכורותיו בחודשיים וחצי האחרונים. כסייפה, בששת משחקיה האחרונים ספגה חמישה שערים בלבד והצליחה לאסוף חמש נקודות ואם לא די במצבה הכלכלי העגום, נדמה שגם השנה תתמודד בחלק התחתון של הטבלה.

רחמים הודיע כי אינו נשאר במועדון ש"מערבב" אותו, לטענתו. "אם ידע מראש בעל הבית שיש בעיית תקציב קשה מתחילת העונה, מדוע החתים שחקנים בכירים, שעלותם גבוהה, במקום להביא שחקנים צעירים שעלותם נמוכה בהרבה, והבנתם לסיטואציה הייתה מתקבלת", שאל רחמים בשבועות האחרונים. התשובות שקיבל (ביום ראשון, ביום חמישי) כבר חצו גבולות מבחינתו עד שהחליט כי לא מתאים לו.

רז רחמים (חגי מיכאלי)רז רחמים (חגי מיכאלי)

כסייפה נשארת עתה עם שוער אחד בלבד, אורי מכלוף, שהציל אותה בעונה שעברה מירידת ליגה, בניצחון 0:1 על מכבי עירוני עמישב פתח תקווה. אלא שבמועדון יתקשו לבנות עליו, היות ויש לו עבודה מסודרת, שאינה קשורה בכדורגל והוא מגיע לעתים על מנת לעזור לקבוצה בניסיונותיה לאגור נקודות ולהינצל מתבוסות. בעונה שעברה מכלוף היה שותף בשישה משחקים בלבד, וספג שישה שערים. רז רחמים מצידו יחפש עתה קבוצה חדשה, בתקווה למצוא מקום שמכבד את השחקן ומשלם לו על פי חוק, חודש בחודשו.

מעירוני כסייפה נמסר:  "כרגע, המצב במועדון קשה מאוד. אנחנו מחכים שהרשות תעביר כסף שנוכל לשלם משכורות לשחקנים. אני אשמח מאוד אם תהיה הבנה מצידם של השחקנים והצוות המקצועי עד שנקבל את התמיכה. נכון שיש כאן עיכוב, אבל שכולם יהיו בטוחים שאני וההנהלה עושים את המקסימום מול הרשות על מנת שהכל יהיה בסדר. אני מבטיח שבסוף כולם יקבלו את מה שמגיע להם עד הגרוש האחרון, רק קצת סבלנות".

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה