עוד אירוע מכוער בכדורגל הישראלי. יוסי חכים, מאמנה של מכבי עירוני אשדוד, טוען שהוכה היום (שישי) באכזריות בסיום המשחק בין מכבי עירוני אשדוד להפועל מרמורק (0:1 לדרומיים) על ידי לא אחר מאשר אביו של אחד משחקני הקבוצה אותה הוא מאמן.

חכים אישר את האירוע החריג שהתרחש בסיום ההתמודדות ואף הלך להגיש תלונה במשטרה, כאשר נטען כי אביו של אחד משחקני הקבוצה הדרומית ממש הוציא את המאמן מרכבו ואז הכה אותו נמרצות, במה שגם גרם למהומה גדולה מחוץ לאצטדיון הדרומי. עוד נודע כי ילדיו של המאמן חכים נכחו באירוע, כאשר היו עמו ברכב.

המהומה שפרצה (אחר)המהומה שפרצה (אחר)

חכים סיפר: "עם תום המשחק, ניגש אליי אבא של אחד משחקני הקבוצה שלי והחל להכות אותי ללא סיבה שנראית לעין. חלק מאוהדי מכבי עירוני אשדוד הפרידו, אבל אני נשארתי כאוב. אני חושב שיש לי זעזוע מוח. אני כל כך הרבה שנים בכדורגל ובחיי שלא נתקלתי באירוע מהסוג הזה, אכזריות שכזו”.

“טרם הוגשה תלונה במשטרה היות ואני שומר שבת, אני נוסע לבית החולים לברר מצבי. אני מצומרר מהמקרה הזה, בוודאי אחרי דבר שקרה לנגד עיני ילדיי. בכל אופן, טרם החלטתי על עתידי במועדון מכבי עירוני אשדוד", סיכם המאמן אחרי האירוע המכוער.

המהומה שפרצה (אחר)המהומה שפרצה (אחר)

אביו של השחקן סיפר את גרסתו מנגד: “בסיום המשחק ניגשתי למאמן על מנת לשוחח עמו בנוגע לבן שלי ואז בנו של המאמן דחף אותי. אני בקשתי שלא ייגע בי וכאשר לא הצלחתי להגיב לסיטואציה תקפו אותי ונעשה לי לינץ’, מצאתי את עצמי מוקף בעשרות שתקפו אותי וגרמו לי לחבלות ולשבר של שתי שיניים. בהיותי מנסה להתגונן מצאתי את עצמי באירוע מתגלגל שיצא משליטה. צר לי שדברים יצאו מהקשרם ונקלענו לסיטואציה הזו”.

מעירוני אשדוד נמסר בתגובה: “ראשית כל, נדגיש כי לא מדובר באוהדי הקבוצה! הם ביחד עם חברי ההנהלה היו אלו שדאגו להפריד ולהרגיע את הרוחות. האירוע בבדיקה של כל הגורמים הרלוונטיים וצעדים כנגד המעורבים ינקטו בהתאם לתוצאות הבדיקה. בנוסף, תלונה הוגשה בתחנת המשטרה. הטיפול באירוע לא נגמר כאן ואנחנו רואים זאת בחומרה רבה. עמותת עירוני אשדוד מגנה ומוקיעה אלימות מכל הסוגים במגרשים ומחוצה להם, תמשיך לפעול על מנת להבטיח סביבה בטוחה לכלל אוהבי הענף”.

קודם לכן היה גם משחק כדורגל, בסיומו הייתה זו הקבוצה מעיר הנמל שניצחה בסיום 0:1 את הקבוצה מרחובות אחרי שער בודד של עמית מלכה בדקה ה-58 של ההתמודדות, שהסתיימה בטעם מר מאוד.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה