חלון ההעברות אמנם כבר הסתיים מזמן, אבל השמועות, בעיקר על הכוכבים הגדולים ביותר, ממשיכות לזרום. העיתונאית הארגנטינאית ורוניקה ברונטי, המקורבת למשפחתו של ליאו מסי, טענה שהחל מ-1 ביולי 2023 הפרעוש יהיה שוב שחקן ברצלונה, ופשוט שברה את הרשת.

לאחר שהכוכב עזב את הקטלונים בקיץ שעבר, ברונטי הייתה גם זו שדיווחה בין היתר על מעבר שלו לפאריס סן ז’רמן, וכן הפיצה את הודעת הוואטסאפ של מסי לחבריו הקודמים. בברצלונה אכן ניסו ‘לפלרטט’ עם הארגנטינאי בתקופה האחרונה, ושמו עדיין עולה כמעט בכל מסיבת עיתונאים של צ’אבי.

במסיבת העיתונאים האחרונה של צ’אבי הוא נשאל על מסי וענה: “אני מאחל לו את הטוב ביותר, הוא חבר שלי, אבל זה לא הזמן הנכון לדבר על זה. אנחנו לא עושים לו טוב עם זה. בואו ניתן לו ליהנות בפאריס ונראה”.

הדיווחים האחרונים והאמינים ביותר באירופה היו שהפרעוש יקבל החלטה סופית רק לאחר המונדיאל. מסי מסיים את חוזהו בפ.ס.ז’ בקיץ והצרפתים היו כמובן רוצים לראות אותו ממשיך, כשהם אף מוכנים להציע לו חוזה לשנתיים נוספות. הדבר לא נשלל לגמרי מבחינת הכוכב, כשגם מעבר ל-MLS נלקח בחשבון.

העיתונאי הארגנטינאי גסטון אדול מ-’TyC’ טען מצידו שבמחנה של הפרעוש טוענים שאין הסכם עם ברצלונה ושהשחקן חושב רק על גביע העולם עם ארגנטינה וסיום העונה בפאריס. המידע על קאמבק לכאורה הגיע מהמועדון. עיתונאי נוסף ב-’TyC’, דמיאן וילאגרה, טען גם כן שמסי חושב על המונדיאל, אבל שהמשא ומתן לחזרתו לקטלוניה כבר החל. 

כשעה ו-10 דקות לאחר הציוץ של ברונטי, העיתונאי הידוע כמתמחה בשוק ההעברות העולמי, פבריציו רומאנו, אישר את הדיווחים מעלה לפיהם הפרעוש יקבל את ההחלטה לגבי עתידו רק ב-2023: “ברצלונה ‘חולמת’ עליו, גם פ.ס.ז’ רוצה להאריך לו חוזה, אבל בסביבתו הבטיחו ששום החלטה לא התקבלה ואין שום דבר מתקדם כרגע עם אף צד”, הבטיח האיטלקי, שטען שהארגנטינאי יודע גם על הכוונות של בארסה וגם על אלו של פאריס לגביו.

מאוחר יותר, ב-’Goal’ טענו שמסי התרגל לחיים בפאריס ושהוא לא שולל להמשיך בקבוצה, כאשר גם אשתו אנטונלה התרגלה לחיים בצרפת. לפרעוש יש יחסים מצוינים עם המאמן כריסטוף גאלטייה והוא לא נגד הרעיון של הישארות, כאשר היועץ הספורטיבי לואיס קמפוס רוצה להציע לו חוזה לשנתיים (עונה ואופציה). גם כאן בטוחים שההחלטה תתקבל רק לאחר המונדיאל בכל מקרה. 

בפרסומת חדשה: מסי עובר לעבוד בטלמרקטינג
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה