סלובודאן דראפיץ' מתחיל לעבוד: אחרי שהוצג היום (שני) בצהריים כמאמן הפועל תל אביב, על הפרק חיזוק הקבוצה. האדומים מנסים לצרף את דוד קלטינס מהפועל באר שבע והוא לא השם היחיד שעלה כאופציה של רכש.

כמו כל מאמן חדש, דראפיץ' ביקש כחלק מתנאי הגעתו לחודורב לעשות כמה שינויים בסגל הקבוצה. הוא כמובן מעוניין בקשר ולכן הניסיונות לצרף את קלטינס ועל הפרק גם שחקן התקפה כאשר ניב זריהן ובן שהר הם השמות החמים כרגע. כמו כן, דראפיץ' מעריך את סטפן מרינוביץ', אבל ככל הנראה יבקש להביא שוער ישראלי עד סגירת החלון, כאשר שמם של אריאל הרוש ובוריס קליימן שוב עלה.

כאמור, הפועל ת"א יצאה בצהריים לדרך חדשה עם דראפיץ'. הוא סיכם אתמול לשנתיים אחרי פיטוריו של קובי רפואה והגיע הבוקר למתחם חודורוב כדי להיפגש עם המנהל המקצועי, עומר בוקסנבוים. אתמול המאמן עוד העביר את שעות הבוקר בשיחות עם אנשי הפועל ת"א ולאחר מכן בארוחת צהריים עם נציגיו. את ההודעה על סיכומו קיבל בזמן שהיה בקורס נהיגה מונעת. 

קלטינס יגיע? בוקסנבוים ודראפיץ' (איציק בלניצקי)קלטינס יגיע? בוקסנבוים ודראפיץ' (איציק בלניצקי)

דראפיץ', שביקש לסגור את צירוף איש הצוות שלו, יניב מדר, המשמש כמאמן כושר בהפועל אדומים אשדוד מהליגה הלאומית, ירוויח כ-40 אלף שקלים לחודש נטו. המאמן הגיע להפועל ת"א אחרי קדנציה טובה בהפועל קריית שמונה, אליה הצטרף באמצע העונה והוציא אותה מתחתית הטבלה. המאמן בן ה-57 זוכה לקבל מינוי נחשק במועדון מפואר על הנייר, אבל יצטרך להתמודד עם הניהול הבעייתי של בעלי המועדון שמגיעים בכל עונה לשיא חדש.

השם של הסרבי-ישראלי ריחף בהפועל ת"א לאורך כל הקיץ, כאשר היה די ברור שזה יגיע ברגע שיתרחש השבר הגדול עם קובי רפואה. בעלי המועדון שוחחו עם דראפיץ' עוד לפני שהודיעו לרפואה על פיטוריו (דבר שלא מפתיע אף אחד), וגם המנהל המקצועי עומר בוקסנבוים שוחח עם המאמן החדש שלו. בוקסנבוים מאמין שמערכת היחסים עם דראפיץ' תהיה ענפה יותר מאשר עם רפואה, כאשר הטיפול של המאמן בשחקנים צעירים לאורך השנים האחרונות נתן לו המון נקודות זכות.

אוהדי הפועל תל אביב. יקוו לתוצאות טובות יותר עם המאמן החדש (ראובן שוורץ)אוהדי הפועל תל אביב. יקוו לתוצאות טובות יותר עם המאמן החדש (ראובן שוורץ)
בכר :נכשלנו כולנו כמערכת
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה